کد خبر : 1869185 | 18 بهمن 1401 ساعت 22:14 | 2K بازدید | 2 دیدگاه

جو بیرونی روی بازیکنان جوان تاثیر می‌گذارد

تارتار: منتظر حمایت هواداران ذوب‌آهن هستیم

تارتار از هواداران ذوب‌آهن خواست تا این تیم را در دیدار مقابل ملوان حمایت کنند.

تارتار: منتظر حمایت هواداران ذوب‌آهن هستیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی ملوان حضور یافت و در خصوص این دیدار گفت که تیمش محکوم به پیروزی است و برای حضور در بالای جدول نیاز مبرمی دارد تا پیروز شود.

* این بازی برای ما مرگ و زندگی است 
این بازی، بازی مرگ و زندگی است، بازیکنان ما می‌دانند بازی فردا برای ما بسیار حائز اهمیت است، برای رسیدن به بالای جدول باید برنده باشیم؛ در صورت نتیجه نگرفتن در بازی فردا کار ما سخت خواهد شد و هیچ توجیهی برای این مسابقه نداریم و اگر موفق نباشیم هیج بهانه‌ای قابل‌قبول نیست.

* محکوم به برد هستیم
تیم ملوان تیم خوب و هماهنگی است و از سال گذشته کادرفنی خود را حفظ کرده‌ است، امیدوارم پیروز بازی فردا ما باشیم و از شرایط فعلی خارج شویم، کار سختی داریم اما محکوم به بردن هستیم.

* برنامه‌های خودمان را داریم
برنامه‌های خود را فردا در زمین پیاده خواهیم کرد و نیازی نمی‌بینم که در خصوص آن در این نشست توضیح دهم.

* هواداران ذوب‌آهن روی سر ما جا دارند
هواداران روی سر ما جا دارند و ناراحتی آن‌ها به حق است، ما باید نتیجه بگیریم، من تجربه روزهای بدتر از این را در زمانی که در شهرهای مختلف کار کردم داشته‌ام و در بدترین و سخت‌ترین شرایط کار کرده‌ام.

* جو ورزشگاه بر بازیکنان ما تاثیر می‌گذارد 
در مسجدسلیمان و رشت که هواداران پرشوری دارند کار کردیم و خدا را شکر در پایان سربلند بودیم، از ذوب‌آهنی‌ها می‌خواهم تا پایان بازی ما را حمایت کنند و ما به حمایت آنها نیاز داریم، بازیکنان جوانی داریم که جو بیرون از زمین بر روی آنها تاثیر می‌گذارد.

* از لیگ دو نیامدم و ۱۴ سال است در لیگ برتر هستم 
قول می‌دهیم با تمام توان برای موفقیت ذوب‌آهن تلاش کنیم، از لیگ دو و سه به ذوب‌آهن نیامدم و ۱۴ سال است که در لیگ برتر فعالیت می‌کنم، همیشه با لطف خدا و تلاش کادرفنی سربلند بودیم و امسال هم این اتفاق خواهد افتاد، من به بازیکنانم ایمان دارم، سال گذشته نیز همین بازیکنان در بدترین شرایط ورق را برگرداندند و نتایج خوبی کسب کردند.

دیدگاه‌ها