کد خبر : 1869188 | 18 بهمن 1401 ساعت 22:28 | 13.9K بازدید | 8 دیدگاه

مدیریت هزینه علیه جذب مهاجم برای نکونام

سرمربی فولاد پس از شکست برابر سپاهان، درباره فعالیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد و گفت به دلیل مشکلات باشگاه موفق به جذب مهاجم نشده‌اند.

مدیریت هزینه علیه جذب مهاجم برای نکونام

به گزارش "ورزش سه"، پنجمین شکست فصل برای فولاد خوزستان برابر سپاهان رقم خورد تا این تیم با کسب ۲۴ امتیاز در نوزده هفته، در رتبه هشتم جدول قرار بگیرد.

فولاد در شرایطی در میانه جدول لیگ برتر حضور دارند که کمتر از دو هفته بعد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الفیصلی عربستان خواهند رفت و از طرفی هواداران خوزستانی هم از رتبه این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر رضایت ندارند.

جواد نکونام که تیم خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مهیا می‌کند، در نقل و انتقالات زمستانی، آیاندا پاتوسی، احمد عبدالله‌زاده، مجید علیاری و وریا غفوری را از تیم خود کنار گذاشت و روبرتو تورس، یوکیا سوگیتا، سعید واسعی، سینا مریدی و محمد نژادمهدی را به خدمت گرفت اما موفق به جذب بازیکنی برای تقویت خط حمله خود نشد.

جواد نکونام که پس از شکست برابر سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده بود، زمانی که با سؤالی درباره آینده فولاد در لیگ برتر و شرایط این تیم برای تقابل با الفیصلی عربستان مواجه شد، در پاسخ از مشکلات مالی این باشگاه پرده برداشت و اعلام کرد این تیم با وجود جذب چند بازیکن، به خاطر مشکل مالی موفق به تقویت خط حمله خود نشده است.

1799609

نکونام گفت: من همیشه راست گفته‌ام. شرایط ما ایده‌آل نیست. ما نمی‌توانیم تعویض فوروارد انجام بدهیم. یار نگرفتیم. شرایط خوبی نداریم. به نظرم چیزی وجود ندارد که باشگاه بخواهد بازیکنی برای فوروارد بگیرد. صحبت کرده بودیم و قرار بود بازیکن بگیریم اما نیم فصل اتفاقاتی افتاد که فقط گفتند باید مدیریت هزینه شود‌. به هر حال اتفاقاتی افتاد؛ وقتی بازیکنی مصدوم و از لیست خارج می‌شود، اتفاقات فوتبال است. لیست ما یک جای خالی داشت و سه مصدوم دادیم و باید جای این‌ها بازیکن می‌گرفتیم و نتوانستیم این کار را انجام بدهیم.

او ادامه داد: نیاز داشتیم که یار بگیریم اما وقتی این اتفاق افتاد و به من اعلام کردند که باشگاه در بحث هزینه مشکلاتی دارد و نتوانستیم یار بگیریم، من هم اعلام کردم مشکلی نیست و تیم نمی‌تواند در سه جبهه بجنگد و باشگاه هم از من توقعی نداشت. در جلسه‌ای که با آقای رادکیا داشتم گفتم مهم نیست و با شرایطی که تیم دارد، همین که ایده‌آل باشد و بتوانیم به جایگاهمان ثبات بدهیم و بازی‌های خوب و قابل قبولی ارائه بدهیم، باعث موفقیت ماست و من هم کاری که باشگاه می‌خواهد، انجام می‌دهم.

سرمربی فولاد سپس با اشاره به بازیکنانی که این تیم جذب کرده است، عنوان کرد: درست است که دو سه بازیکن گرفتیم اما کاری را که باید انجام می‌دادیم، نتوانستیم انجام بدهیم و در شرایطی که نیاز به فوروارد داشتیم، نتوانستیم یار بگیریم. امروز، بازیکنان خارجی سپاهان و دفاع وسط‌شان را دیدید. بازیکنانی هستند که تاثیرگذارند و بازیکن تاثیرگذار می‌تواند در لحظه و ثانیه به تیم کمک کند.

دیدگاه‌ها