کد خبر : 1869219 | 19 بهمن 1401 ساعت 01:07 | 62.8K بازدید | 22 دیدگاه

یا سلام یا علیک یا سالم الدوساری!

دبل سالم دوساری برابر فلامینگو و البته یک پاس گلش عوامل اصلی صعود الهلال به دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان بود.

یا سلام یا علیک یا سالم الدوساری!

به گزارش ورزش سه، وقتی سال ۲۰۱۸ الهلال ستاره‌اش را با لالیگا و تیم ویارئال ترانسفر اجباری کرد، او تنها در آخرین دیدار فصل و تنها ۳۳ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و در همان دیدار برابر رئال مادرید از عوامل گل دوم و تساوی بخش تیمش شد تا توئیت‌ها و روزنامه‌های عربی را قرق کند. سالم که از بازی نکردن تقریبا ۵-۶ ماهه در اسپانیا عصبانی شده بود قصد داشت تا بدون هماهنگی به عربستان برگرد اما با پادرمیانی مدیران فدراسیون ماند تا بدون مساله خاصی آن فصل را با پایان برساند.

1799665

او امروز پیام‌آور برد شیرین تیمش برابر فلامینگو بود، دو ضربه پنالتی و یک پاس گل باعث شد تا ستاره امروز سالم الدوساری لقب بگیرد. پسر متولد جده ستاره تیم‌های مشهور شهرش یعنی الاتحاد و الاهلی نشد بلکه در ریاض فرمانروایی‌می‌کند. کاپیتان و شماره ۱۰ تیم ملی عربستان که در دیدار آخر ۲۰۱۸-۲۰۱۹ با پیراهن ویارئال در به در در راهروی ورزشگاه به دنبال ستاره‌های رئال بود تا با آن‌ها عکس یادگاری بگیرد فردا دیدار این تیم و ستاره‌هایش برابر الاهلی مصر را دنبال می‌کند تا این‌بار در رقابتی جذاب و دیدنی دیگری ارزش‌های خودش را نشان بدهد.

1799668
1799664

سالم الدوساری با دو‌گلی که امروز به ثمر رساند به رکورد ۴ گله زده در ۸ مسابقه‌اش در جام باشگاه‌های جهان رسید تا یک عنوان دیگر را در فوتبال عربستان مال خود کند و اولین بازیکن آسیایی تبدیل شود که در سه دوره این مسابقات پایش به گل باز می‌شود. مرد محبوب لهستانی‌ها که گل ثانیه آخریی‌اش برابر مکزیک حکم صعود یاران لواندوفسکی را امضا کرد، امروز مرد محبوب تمام آسیایی‌ها و البته عرب‌هاست.  

شادی گل معروف او همان هم‌زدن قهوه عربی با دست‌هایش است، روی جلد روزنامه‌های فردای عربستان خواهد بود. با چهره خندان و موهای فر! منتظرت درخششت در فینال هستیم آقای دوساری!

1799667
سالم که بهترین بازیکن زمین در مسابقه امشب شد، با گوشی آیفونش به سمت هواداران رفت تا سلفی خاطره‌انگیزی با هواداران مراکشی تیمش به یادگار داشته باشد.

دیدگاه‌ها