کد خبر : 1869221 | 19 بهمن 1401 ساعت 01:19 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

رتبه شاگردان آلگری همچنان دو رقمی است

سالرنیتانا 0-3 یوونتوس: حفظ رویای اروپا

یوونتوس با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل سالرنیتانا به رده دهم جدول رده بندی سری آ صعود کرد.

سالرنیتانا 0-3 یوونتوس: حفظ رویای اروپا

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که بعد از کسر 15 امتیاز، به نیمه دوم جدول رده بندی سقوط کرده امشب در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا از ساعت 23:30 میهمان سالرنیتانا در ورزشگاه آرکی بود و موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

شاگردان مکس آلگری که در دو بازی اخیر در سری آ به یک باخت و یک مساوی بسنده کرده بودند، هفته گذشته لاتزیو را در کوپا ایتالیا شکست دادند و امشب برای کسب دومین برد متوالی خود در خانه حریف رده شانزدهمی خود قرار گرفتند.

آنها در نیمه اول برتری کاملی نسبت به حریف داشتند و توانستند دو بار به گل برسند. دوشان ولاهوویچ در دقیقه 26 پنالتی را به گل تبدیل کرد که تونی ویهانا به خاطر مرتکب شدن آن از داور کارت زرد گرفته بود.

1799670

در ادامه نیمه دوم سالرنیتانا تلاش‎‌های ناموفقی برای جبران گل خورده داشت و در حالی که می رفت کار با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد، یووه پیش از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه، گل دوم را هم زد. فیلپ کاستیچ در داخل محوطه جریمه ضربه ناقص ولاهوویچ را با شوتی به موقع وارد دروازه حریف کرد تا شاگردان آلگری با برتری دو بر صفر راهی رختکن شوند.

یوونتوس نیمه دوم را توفانی شروع کرد و تنها دو دقیقه بعد از به صدا در آمدن سوت داور، دروازه سالرنیتانا را برای بار سوم باز کرد. ولاهوویچ که گل اول را از روی نقطه پنالتی زده بود، گل سوم را روی پاس در عمق نیکولو فاجیولی و در موقعیت تک به تک به ثمر رساند.

1799672

میزبان که دوست نداشت با این نتیجه کار به پایان برسد، چهره ای تهاجمی به خود گرفته و در دقیقه 51 فرصتی طلایی برای گلزنی پیدا کرد اما دیا با یک اشتباه محاسباتی نتوانست ضربه ای به موقع به توپ در دهانه دروازه یووه بزند و فرصت از دست رفت. بلافاصله بعد از این موقعیت، دی ماریا می رفت گل چهارم را برای یووه بزند اما ضربه او دقت کافی را نداشت.

شاگردان آلگری در ادامه نیمه دوم در شرایطی که تیم حریف فوتبال خوبی ارائه می‌کرد، توانستند جریان بازی را کنترل کرده و با پیروزی سه بر صفر زمین بازی را ترک کنند. آنها با کسب این برد 26 امتیازی شده و به رده دهم صعود کردند تا شانس اندک خود برای کسب سهمیه اروپایی را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها