کد خبر : 1869228 | 19 بهمن 1401 ساعت 08:36 | 16.2K بازدید | 32 دیدگاه

زیبی بونیک، نایب رئیس یوفا:

ناپولی بهتر از رئال مادرید بازی می‌کند

به عقیده نایب رئیس یوفا، ناپولی چیزی برای قهرمانی در چمپیونز لیگ کم ندارد.

ناپولی بهتر از رئال مادرید بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، زیبی بونیک معتقد است که ناپولی نه تنها به سمت قهرمانی در سری آ پیش می‌رود، بلکه می‌تواند در لیگ قهرمانان نیز شانس خود را برای قهرمانی امتحان کند. از نظر نایب رئیس یوفا آنها فوتبال بهتری از رئال مادرید ارائه می کنند.

ناپولی در حال حاضر با 13 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم و با تنها یک شکست در طول فصل، صدرنشین بلامنازع سری آ به حساب می‌آید. این تیم بالاتر از لیورپول، آژاکس و گلاسکو رنجرز به عنوان صدرنشین گروه خود راهی مرحلی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شدند؛ جایی که باید با آینتراخت فرانکفورت دیدار کنند.

زبیگنیو بونیک، ستاره سابق باشگاه‌های یوونتوس و آ اس رم که در حال حاضر نایب رئیس یوفاست تاکید کرد که ناپولی می‌تواند روند خوب خود در سری آ را در چمپیونز لیگ نیز ادامه دهد، گرچه این تیم کار سختی مقابل فرانکفورت خواهد داشت.
بونیک افزود:" ناپولی اگر بتواند سطح فنی فعلی خود را حفظ کند، می‌تواند به مراحل بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند."

نایب رئیس یوفا معتقد است که ناپولی می‌تواند شگفتی ساز لیگ قهرمانان باشد و با نمایشی تحسین برانگیز، یک غوغای واقعی ایجاد کند. او تاکید کرد:" چرا آنها نباید رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشته باشند؟ فکر می‌کنم ناپولی بهتر از رئال مادرید فوتبال بازی می‌کند. آنها بازی‌ها را با تسلط می‌برند، نه با رویکرد دفاعی و ضد فوتبال. آنها همچنین دو مدافع میانی عالی نیز دارند."

ناپولی در مرحله گروهی این دوره از لیگ قهرمانان اروپا، عملکردی خیره کننده داشت؛ این تیم در هر پنج بازی ابتدایی خود به پیروزی رسید. در میان پیروزی های ناپولی، دو نتیجه قابل توجه 4-1 مقابل لیورپول و 6-1 مقابل آژاکس نیز به چشم می‌خورد.

1799690

دیدگاه‌ها