کد خبر : 1869239 | 19 بهمن 1401 ساعت 09:34 | 51.2K بازدید | 18 دیدگاه

او می‌خواست هت تریک کند ...

فقط شهباززاده قایدی را درک کرد !

زمانی که داور به سود استقلال پنالتی اعلام کرد، مهدی قایدی توپ را گرفت تا هت تریک کند اما بیشتر بازیکنان استقلال دوست داشتند، زننده ضربه پنالتی سجاد شهباززاده باشد.

فقط شهباززاده قایدی را درک کرد !

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا پنالتی زن اول استقلال است و زمانی که پنالتی به سود استقلال اعلام می‌شود، هیچ کس به سمت توپ و ضربه نمی رود. به خصوص که می‌دانند این بازیکن فرانسوی بی برو برگشت پنالتی اش را در سخت ترین شرایط تبدیل به گل می‌کند. اما اینبار که به سود استقلال پنالتی اعلام شد، جز موارد نادر کوین در زمین نبود. او دقایقی قبل از اعلام پنالتی جای خود را به صالح حردانی داده بود.

مهدی قایدی ستاره استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان در کنار آرش رضاوند توپ را گرفت و پشت ضربه ایستاد تا هت تریک کند. برخی از بازیکنان اما دوست داشتند، سجاد شهباززاده پشت ضربه پنالتی بایستد. مهاجمی که با عنوان آقای گلی از سپاهان به تیم استقلال آمد اما تا اکنون گلی به ثمر نرسانده است و فشار زیادی را تحمل می‌کند. او در دقایق پایانی بازی به جای امیر ارسلان مطهری به میدان آمد تا نقشی در پیروزی استقلال ایفاء کند اما تلاش های او اینبار هم برای گلزنی جواب نداد. شاید این ضربه پنالتی طلسم گل نزنی های این مهاجم را می‌شکست اما مهدی قایدی دوست داشت، خودش این ضربه را بزند و با وجود تاکید برخی از بازیکنان از جمله روزبه چشمی و آرش رضاوند حاضر نشد، توپ را رها کند و در نهایت ضربه اش توسط فرهاد کرمانشاهی مهار شد.

1799706

به نظر اما سجاد شهباززاده این را دوست نداشت. او بعد از از دست رفتن ضربه پنالتی مهدی قایدی را در آغوش گرفت و به این بازیکن جوان دلداری داد. اتفاقی که برای سجاد شهباززاده رخ داده برای خیلی از مهاجمان طراز اول دنیا رخ داده و سجاد بر این عقیده است سرانجام از این بحران عبور خواهد کرد. حال او این‌روزها با وجود اینکه گل نمی‌‌زند، خوب است. به این خاطر که استقلال خوب بازی می‎‎‌کند و می‌برد. سجاد در نیم فصل با پیشنهاداتی مواجه شده بود اما در صحبت‌هایی که با ریکاردو ساپینتو داشت در نهایت تصمیم گرفت در اردوی تیم بماند و این بدین معنی است سجاد اگر چه گل نزده اما از حضور در استقلال راضی است و امید به این دارد که در بازی‌های باقی مانده نام خود را به عنوان گلزن ثبت کند. رفتار او با مهدی قایدی بعد از ضربه پنالتی نشان می‌دهد، از فضایی که در آن قرار گرفته گلایه ای ندارد و تلاش می‌کند که شرایط را تغییر دهد. او آنقدر توانمند است که در جریان بازی گل بزند و نیاز به هدیه پنالتی نداشته باشد. در آن لحظه خیلی ها دوست داشتند سجاد شهباززاده پنالتی بزند اما به نظر خودش خیلی دوست نداشت.

دیدگاه‌ها