کد خبر : 1869283 | 19 بهمن 1401 ساعت 12:43 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

رییس هیئت فوتبال فارس شناخته می‌شود؛

تعیین تکلیف یک رأی انتخابات فدراسیون در دوم اسفند

انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان فارس دو هفته بعد برگزار خواهد شد.

تعیین تکلیف یک رأی انتخابات فدراسیون در دوم اسفند

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه بعد از پایان دوره ریاست غلامعلی هنرپیشه بر هیئت فوتبال استان فارس، حالا اهالی فوتبال در این استان خود را آماده ورود رئیس جدید و دوره تازه از اداره هیئت فوتبال در این منطقه می‌کنند.

این در حالی است که از 15 مرداد، ثبت نام نامزدهای ریاست انجام شده و آن‌طور که دبیر هیئت فوتبال فارس به خبرنگار ما می‌گوید، تائید صلاحیت 5 نفر از آن‌ها رسیده است: حسین حیاتی، حسین قنبری، عبدالکریم نباتی، معین صفاری و علیرضا یگانه که مورد تائید قرار گرفتند.

دبیر مجمع انتخابات همچنین گفت: بر اساس نامه حراست اداره کل پس از جلسه کمیته سه نفره اسامی کاندیدا مورد تائید به فدراسیون اعلام و تاریخ پیشنهادی نیز ذکر شد و طبق دستور رئیس محترم فدراسیون تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی طی نامه مکتوب دوم اسفند ماه به ما اعلام گردید.

قاسم محمدی اعلام داشت: آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات داریم و دوم اسفند نسبت به برگزاری مجمع اقدام خواهیم کرد و همکاران ما در هیئت فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان فارس و سایر نهادهای ذی‌ربط با همکاری فدراسيون فوتبال برای انجام این انتخابات آماده می‌باشند و مطمئن هستیم که انتخابات در فضای سالم رقابتی برگزار خواهد شد.

این در حالی است که رئیس هیئت فوتبال استان فارس یک رأی برای انتخابات فدراسیون فوتبال دارد و از این جهت انتخابات دوم اسفند برای مهدی تاج و سایر افرادی که قصد حضور در انتخابات دو سال بعد را دارند، حائز اهمیت است.

دیدگاه‌ها