کد خبر : 1869287 | 19 بهمن 1401 ساعت 12:57 | 5.1K بازدید | 2 دیدگاه

ما سریک هستیم و انگیزه زیادی برای قهرمانی داریم

سرمربی تیم والیبال زنان سریک گنبد تأکید کرد بازیکنانش انگیزه بسیاری برای قهرمانی دارند.

ما سریک هستیم و انگیزه زیادی برای قهرمانی داریم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال بیست‌ و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران میان تیم‌های پیکان تهران و سریک گنبد ساعت 14 روز جمعه 21 بهمن در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

نیلوفر حجتی در خصوص این دیدار برابر پیکان اظهار کرد: سه مسابقه بسیار پرچالش برابر سایپا داشتیم و پیش از آن الهه پورصالح را به دلیل مصدومیت از دست داده بودیم و در مسابقه دوم برابر سایپا، آیتک سلامت دچار آسیب شدید شد و در این مدت تیم با چالش‌های بسیاری رو‌به‌رو شد، اما خداراشکر توانستیم از لحاظ روانی خود را کنترل کنیم و تمرینات باکیفیتی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی سریک خاطرنشان کرد: در دیدار سوم با سایپا کاپیتان ما از ناحیه زانو دچار آسیبب شد، فردا مشخص خواهد شد که در دیدار فینال می‌تواند بازی کند یا خیر.

وی درباره تیم پیکان توضیح داد: این تیم قدیمی و پرمهره است و بازیکنان باتجربه ای دارد، اما سریک در ابتدای راه با سختی‌های بسیاری رو‌به‌رو شده و خداراشکر با عملکردش نشان داده که از نبردها سربلند بیرون می‌آید. بازیکنانم به لحاظ روانی آماده هستند و بسیار انگیزه دارند چون در این مرحله به خودباوری رسیدند چرا که هر اتفاقی برای تیم رخ داد راهکار دیگری برای آن یافتیم.

حجتی با تأکید بر این که شناخت خوبی از بازیکنان پیکان دارد، تصریح کرد: برای دیدار فینال حتما آنالیز خوبی خواهیم داشت. روی نقاط قوت و ضعف خود و حریف کار کردیم تا بازی خوب و باکیفیتی ارائه دهیم و نتیجه به گونه‌ای باشد که به هدفمان برسیم.

دیدگاه‌ها