کد خبر : 1869294 | 19 بهمن 1401 ساعت 13:18 | 3.4K بازدید | 2 دیدگاه

دربی بدموقع حسین‌خانی و قلعه‌نویی در سیرجان

جدال گل گهر سیرجان و مس کرمان در شرایطی برگزار می‌شود که هر دو تیم نیازی مبرم به امتیازات این جدال دارند.

دربی بدموقع حسین‌خانی و قلعه‌نویی در سیرجان

به گزارش “ورزش سه”، گل‌گهر سیرجان که طی هفته‌های اخیر نتوانسته به برد دست یابد در شرایطی مقابل مس کرمان قرار خواهد گرفت که امیدوار است از این جدال خانگی با توجه به پتانسیلی که این تیم دارد، دست پر و با سه امتیاز خارج شود.

قلعه‌نویی که پیش از این برابر مس رفسنجان توانسته بود دو گل عقب‌ماندگی تیمش را در نهایت با تساوی یک بازگشت موفق را رقم زدند. با این حال در جدال حساس هفته گذشته مقابل سپاهان یک شکست تلخ نصیب این تیم شد تا در مسیر دستیابی به هدف خود در این فصل با مشکل مواجه شوند. آنها امیدوارند با برتری برابر مس کرمان به این روند پایان دهند.

در سمت مقابل اما فرزاد حسین‌خانی و مس کرمان قرار دارند. تیمی که بعد از سال‌ها به حسرت حضور در لیگ برتر با هدایت فرزاد حسین خانی پایان داده طی دو بازی اخیر با بدشانسی مواجه شده و نتوانسته به امتیاز دست یابد. آنها ابتدا در تهران در شرایطی بازی را به پیکان واگذار کردند که تصمیم مشکوک داور در اعلام پنالتی به سود خودرو سازان با اعتراض این تیم همراه شد و بی نتیجه ماند. در ادامه نیز نارنجی‌پوشان مدعی نادیده گرفته شدن پنالتی‌شان مقابل پیکان بودند و علی‌رغم حملاتی که روی دروازه حریف داشتند به نتیجه نرسیدند.

1740451

برابر استقلال نیز آنها در یک بازی نزدیک و پرگل در نهایت با نتیجه ۳-۲ شکست خوردند تا اکنون در شرایطی پا به دربی کرمان بگذارند که امیدوارند با کسب امتیاز از این جدال، جایگاه خود را در جدول و در جمع مدعیان سقوط با شرایط مناسبی همراه کنند.

حسین خانی و قلعه نویی اکنون با هدف دستیابی به امتیاز برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند و قطعا باید انتظار یک نمایش تهاجمی و جذاب را از دو تیم انتظار کشید و باید دید در نهایت کدامیک موفق از این جدال خارج خواهد شد.

دیدگاه‌ها