کد خبر : 1869302 | 19 بهمن 1401 ساعت 13:35 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

الهامی با حداقل تغییر مقابل تراکتور

نفرات آغاز کننده بازی برای هوادار در دیدار با تراکتور مشخص شدند.

الهامی با حداقل تغییر مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال هوادار تهران که طی هفته‌های گذشته عملکرد خوبی داشته و در ۶ دیدار متوالی هیچ شکستی نداشته و در این مدت چهار تساوی و دو پیروزی مقابل ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان به دست آورده، امروز در یک جدال سخت به مصاف تیم رده پنجمی تراکتور خواهد رفت.

محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، عزت‌الله پورقاز، فریبرز گرامی، سپهر روزی‌طلب، نیما انتظاری، محمدمهدی مهدی‌خانی، حسین صادقی، محمد چهارمحالی، بابک مرادی و محمدجواد محمدی ۱۱ بازیکن منتخب ساکت الهامی هستند که در ترکیب هوادار مقابل تراکتور قرار گرفته‌اند.

فریبرز گرامی تنها بازیکن در جمع ۱۱ نفر اصلی هوادار تهران است که در دیدار اخیرشان مقابل صنعت نفت آبادان در ترکیب قرار نداشت و امروز جانشین صائب محبی شده و از ابتدا در خط دفاعی تیمش به میدان می‌رود.

علاوه بر اینکه صائب محبی، مدافع هوادار به دلیل محرومیت دیدار مقابل تراکتور را از دست داده، مهدی عبدی نیز بخاطر مصدومیت در ترکیب ابتدایی این تیم قرار نگرفته و از روی نیمکت کار را آغاز می‌کند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های هوادار و تراکتور در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه پاس قوامین تهران آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها