کد خبر : 1869305 | 19 بهمن 1401 ساعت 13:40 | 15.4K بازدید | 21 دیدگاه

یوسفی: فولادی‌ها اشتباه نمی‌کردند تا نبازند!

بازیکن جوان سپاهان از تجربه نخستین حضور در لیگ بیست و دوم به عنوان بازیکن ثابت می‌گوید.

یوسفی: فولادی‌ها اشتباه نمی‌کردند تا نبازند!

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته در یک بازی تماشایی و پرافت و خیز موفق شد فولاد را یک بر صفر از پیش رو بر دارد و صدرنشینی لیگ بیست و دوم را به خود اختصاص دهد.

در اثر غیبت بازیکنان اصلی و کلیدی سپاهان در این مسابقه، ژوزه مورایس دست بازی برای ارنج تیمش نداشت و از همین رو، آریا یوسفی، ستاره جوان تیمش را در پست دفاع راست به کار گرفت که نمایش این بازیکن، تحسین هواداران تیمش را در پی داشت.

در همین مورد، یوسفی در گفتگویی کوتاه با ورزش سه به صحبت پرداخت که در ادامه می‌خوانید؛

آریا در ابتدا در مورد پیروزی برابر فولاد گفت: از پیروزی شیرین سپاهان مقابل فولاد بسیار خوشحال هستم و این برد شیرین را خدمت هواداران سپاهان و مردم اصفهان  تبریک می‌گویم. ما برای این بازی برنامه داشتیم و با درایت و برنامه ریزی دقیق آقای مورایس به هدفمان رسیدیم. هر بازی تاکتیک و برنامه ریزی خاص خودش را دارد و نمی‌توان گفت حق فولاد شکست نبود اگر حق شان شکست نبود نباید اشتباه می‌کردند. دور رفت هم دقیقا همین اتفاق‌ برای تیم ما افتاد، با وجود اینکه بسیار بهتر از فولاد بودیم.

1799836

او در مورد تغییر پستش و بازی از ابتدا گفت: من توانایی بازی در پست‌های مختلف را دارم و با نظر مربی هرجا صلاح ببیند بازی می‌کنم. بازی های زیادی به عنوان جانشین بازی کردم و اولین بار بود که به صورت فیکس در این دیدار بازی کردم و بسیار خوشحالم که در این بازی سخت آقای مورایس به من اعتماد کرد و خوشحالم که نتیجه گرفتیم. سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان نامدار و بزرگی دارد خوشحالم که با بزرگان فوتبال ایران رقابت می‌کنم البته زیر نظر مربی کارنامه دار و بزرگی مثل آقای مورایس.

ستاره جوان سپاهان در خصوص صدرنشینی تیمش گفت: خدا را شکر ما صدر جدول هستیم و تمام تلاش مان را می‌کنیم که صدر را از دست ندهیم. مسلما ما قاطعانه برای قهرمانی برنامه داریم و برای اجرای این برنامه تمام تلاش مان را به کار خواهیم گرفت.

یوسفی در پایان در خصوص دربی اصفهان افزود: هفته بعد با دیگر تیم خوب و ریشه دار اصفهان یعنی ذوب آهن بازی داریم که من سابقه بازی روبروی این تیم خوب را دارم. دربی اصفهان همیشه سخت است اما ما محکوم به پیروزی هستیم و باید نتیجه بگیریم. امیدوارم امسال بتوانیم با قدرت قهرمان  شویم.

دیدگاه‌ها