کد خبر : 1869335 | 19 بهمن 1401 ساعت 16:45 | 76.9K بازدید | 18 دیدگاه

ادعای ال‌چیرینگیتو:

پیشنهاد تمدید قرارداد توهین‌آمیز رئال به آسنسیو

ال‌چیرینگیتو به نقل از منابع نزدیک به آسنسیو ادعا کرد که رئال به او پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد فعلی را ارائه کرده که در نوع خود عجیب است.

پیشنهاد تمدید قرارداد توهین‌آمیز رئال به آسنسیو

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مارکو آسنسیو با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید اما دو طرف هنوز برای امضای قرارداد جدید به توافق نرسیده‌اند. 

1758749

در حالی که رئال مادرید تابستان گذشته قصد داشت در صورت دریافت پیشنهاد با فروش این بازیکن موافقت کند، حالا سیاست جدیدی را در پیش گرفته و پیشنهاد تمدید قراردادی را به صورت رسمی به او ارائه کرده است. این هافبک اسپانیایی پیش از این نیز اعلام کرده بود که دوست دارد به حضورش در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد اما همه چیز تنها به خواست او بستگی ندارد و به همین دلیل ممکن است شرایط به شکل دیگری پیش برود. 

1759367

10 روز پیش مارکا خبر داد که مدیران رئال پیشنهاد تمدید را به او ارائه کرده‌اند و حتی دستمزد او را در این قرارداد جدید نسبت به قرارداد فعلی افزایش داده‌اند.

1745278

در همین رابطه شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو و به نقل از منابع نزدیک به آسنسیو ادعا شد که پیشنهاد تمدید قرارداد رئال به این بازیکن با دستمزد فعلی است و رئال قصد ندارد پول بیشتری به او پرداخت کند. ستاره اهل مایورکا این رفتار رئال را نوعی توهین به خودش می داند و بسیار بعید است که این پیشنهاد را قبول کند.

دیدگاه‌ها