کد خبر : 1869339 | 19 بهمن 1401 ساعت 15:50 | 23.6K بازدید | 22 دیدگاه

اخباری مصدوم، کُر در بیمارستان؛

روز تلخ تراکتور، مدافع را با آمبولانس بُردند!

مدافع تراکتور به دلیل مصدومیت به بیمارستان منتقل شد.

روز تلخ تراکتور، مدافع را با آمبولانس بُردند!

به گزارش "ورزش سه"،هوادار و تراکتور در حالی از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این مسابقه در دقیقه ۶۹ این مسابقه یک اتفاق تلخ موجب شد بازی هشت دقیقه دچار وقفه شود و آمبولانس هم به زمین چمن بیاید.

شاگردان ساکت الهامی در دقیقه ۶۹ یک موقعیت عالی گلزنی به دست آوردند که محمدرضا اخباری در موقعیت تک به تک توپ را دفع کرد ولی در برگشت سپهر روزی‌طلب قصد داشت با ضربه قیچی برگردان دروازه تراکتور را باز کند که در همین لحظه برخورد شدیدی با میلاد کُر، مدافع تراکتور داشت.

میلاد کر که برخلاف هفته‌های گذشته در ترکیب ابتدایی تراکتور قرار گرفته بود، در این صحنه با گذاشتن سر خود جلوی پای روزی‌طلب قصد داشت از دروازه تیمش محافظت کند که با آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه سمت چپ سر مواجه شد.

این مدافع در شرایطی با این آسیب دیدگی جدی مواجه شد که در لحظات ابتدایی مسابقه نیز در برخورد سر به سر با محمدرضا اخباری مصدومیت شدیدی پیدا کرد ولی به بازی ادامه داد، اما تکرار این اتفاق برای او منجر به انتقال‌اش به بیمارستان شد.

مصدومیت میلاد کُر کاری کرد تا علاوه بر کادر پزشکی تراکتور، آمبولانس هم وارد زمین چمن شود و پس از مداوای این مدافع، او را به بیمارستان منتقل کند و سید ابوالفضل رزاق‌پور جای او را در ترکیب تی‌تی‌ها بگیرد.

وقفه بازی با دستور امیر عرب‌براقی، داور مسابقه در این لحظه کاری کرد تا بازی بیش از هشت دقیقه جریان نداشته باشد و از تب و تاب بیفتد و البته صحنه عجیب و جالب در این لحظه جایی بود که محمدرضا عباس‌زاده، مهاجم تعویضی تراکتور کیف پزشکی جا مانده در کنار زمین را به کادر پزشکی رساند تا مداوای میلاد کر با سرعت انجام شود.

هرچه بود در نهایت بخاطر مصدومیت شدید و رسیدگی بیشتر به مصدومیت میلاد کُر، این بازیکن با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت و تراکتور یک تغییر اجباری انجام داد.
17998901799891179989217998931799894

دیدگاه‌ها