کد خبر : 1869347 | 19 بهمن 1401 ساعت 17:02 | 64.4K بازدید | 22 دیدگاه

وقتی گوستاوو از سایه آلوز بیرون آمد

قدرندیده‌ترین برزیلی فوتبال ایران!

پای ستاره برزیلی تراکتور بالاخره به گلزنی در فوتبال ایران باز شد.

قدرندیده‌ترین برزیلی فوتبال ایران!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال تراکتور در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر به مصاف هوادار رفت و به مانند هفته گذشته روی پاس گل ریکاردو آلوز در دقایق اضافی باز، با حداقل اختلاف حریف خود را شکست داد تا سومین برد پیاپی را کسب کند.

در حالی که هفته گذشته هادی محمدی با ضربه ای تماشایی گل پیروزی بخش تیمش را زده بود، این هفته، گوستاوو واگنین، دیگر ستاره خارجی تراکتور، ماموریت گلزنی را بر عهده گرفت تا تیم خمس به عملکرد فوق العاده اش در نیم فصل دوم ادامه دهد.

در حالی که تراکتور بر خلاف دو بازی قبلی نتوانسته بود فوتبال خود را بر حریف سخت کوشش دیکته کند و بازی در حال تمام شدن با نتیجه تساوی بود، ریکاردو آلوز، بهترین پاسور لیگ با ارسال یک پاس دقیق به محوطه جریمه تراکتور، موقعیتی جدی روی دروازه شاگردان الهامی خلق کرد و در حالی که بازیکنان داخل محوطه در حال تعارف کردن با یک دیگر برای رسیدن به توپ بودند، واگنین، با حرکتی سرعتی و تماشایی از پشت محوطه جریمه خودش را به توپ رساند و با ربودن آن از بین دو مدافع هوادار با گلر حریف تک به تک شد و در نهایت با یک ضربه دقیق و محکم، گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند.

وینگر 31 ساله تراکتور که عملکردش در طول فصل زیر سایه دیگر ستاره خارجی تراکتور یعنی ریکاردو آلوز قرار گرفته، به عنوان یکی از ارزشمند‌ترین بازیکنان به لیگ ایران آمد و در ابتدای فصل با نظر مثبت قربان بردیف توسط تراکتور جذب شد.

برزیلیِ تکنیکی تراکتور، زیر نظر خمس اسپانیایی هم نمایش قابل قبولی از خود نشان داد و در همه بازی های لیگ برای تیمش به میدان رفت تا بیانگر اعتقاد این سرمربی اسپانیایی به سبک بازی واگنین بود. او که تا اینجای لیگ تنها در بازی برابر آلومینیوم موفق به تاثیرگذاری مستقیم در گل شده بود و با پاس گل خود به برد تیمش کمک کرده بود، تا این هفته با وجود عملکرد فوق العاده در جریان بازی، موفق به گلزنی یا دادن پاس گل به هم تیمی ها نشده بود تا اینکه این هفته با یک گل خاص و متفاوت روی نبوغ و جسارت خود، اولین گلش در لباس تراکتور را به ثمر رساند تا سه امتیاز با ارزش دیگر به حساب شاگردان خمس واریز شود.

با این گل، واگنین هم به مانند آلوز در کانون توجه هواداران و کارشناسان قرار خواهد گرفت و قطعا این انگیزه برای بازی های بعدی به او کمک خواهد کرد و باید دید در یازده هفته پایانی فصل، چه نمایشی از این ستاره گران‌قیمت شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم دید.

دیدگاه‌ها