کد خبر : 1869349 | 19 بهمن 1401 ساعت 17:07 | 105.5K بازدید | 91 دیدگاه

صادقی نرسید، ترابی فیکس شد؛

ترکیب پرسپولیس برای جدال صنعت نفت

یحیی گل‌محمدی ترکیب 11 نفره تیمش برای دیدار با صنعت نفت آبادان را معرفی کرد.

ترکیب پرسپولیس برای جدال صنعت نفت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ابهامات زیادی پیرامون ترکیب امروز پرسپولیس وجود داشت، یحیی گل‌محمدی نفرات موردنظر خود را معرفی کرد که بر این اساس، محمد عمری و مهدی ترابی دو هافبک کناری پرسپولیس خواهند بود و در خط حمله نیز زوج شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر به میدان خواهند رفت.

* احمد گوهری دروازه‌بان پرسپولیس در این دیدار خواهد بود که در غیاب بیرانوندِ محروم، وظیفه سنگربانی از دروازه تیمش را دارد. نکته جالب اینکه گوهری از تیم صنعت نفت به پرسپولیس منتقل شد و حالا مقابل تیم سابق خود به میدان می‌رود.

1787741

* مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی زوج خط دفاعی سرخپوشان را تشکیل خواهند داد و باید دید که در این دیدار حساس چه خواهند کرد. گولسیانی تنها بازیکنی است که در تمام بازی‌های پرسپولیس و در تمام دقایق بازی کرده است.

1783198

* دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری، مدافعان کناری پرسپولیس خواهند بود تا سرخپوشان با فرم هجومی در جناحین پای به میدان بگذارند و علی نعمتی همچنان نیمکت‌نشین باشد. دانیال این فصل چهار پاس گل داده و جزو بهترین گلسازان لیگ ایران محسوب می‌شود.

1783289

* میلاد سرلک و سینا اسدبیگی زوج هافبک دفاعی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند تا در غیاب کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه، بازوبند به وحید امیری برسد. اسدبیگی نیز کاملا توانسته به ترکیب اصلی خود را تحمیل کند.

1778258

* مهدی ترابی و محمد عمری هافبک‌های کناری پرسپولیس هستند. نکته جالب اینکه ترابی سرماخوردگی داشت، اما توانسته جلوتر از سعید صادقی به ترکیب اصلی برسد. محمد عمری نیز بعد از مدت‌ها در پست تخصصی خود به عنوان هافبک راست بازی می‌کند.

1790308

* عیسی‌ آل‌کثیر و شیخ دیاباته مهاجمان پرسپولیس در دیدار حساس مقابل صنعت نفت خواهند بود و نکته جالب اینکه برای اولین بار زوج خط حمله را تشکیل می‌دهند.

1795056

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت:
احمد گوهری، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، شیخ دیاباته، عیسی آلکثیر و محمد عمری

* روی نیمکت ذخیره پرسپولیس، تنها امیررضا رفیعی به عنوان بازیکن رده امید حضور دارد. فرجی، نعمتی و حنانوف عناصر دفاعی هستند، کمال، صادقی و سروش به عنوان هافبک حضور دارند و عالیشاه و عبدی هم در خط حمله بازی خواهند کرد.

نیمکت ذخیره:
امیررضا رفیعی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، کمال کامیابی‌نیا، سعید صادقی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و مهدی عبدی

دیدگاه‌ها