کد خبر : 1869357 | 19 بهمن 1401 ساعت 17:56 | 10.3K بازدید | 3 دیدگاه

شگفتی در لیگ برتر والیبال؛

یاران اسماعیل‌نژاد صدرنشین را زمین‌گیر کردند

تیم های پاس گرگان و سایپا در این هفته از لیگ برتر والیبال به پیروزی رسیدند.

یاران اسماعیل‌نژاد صدرنشین را زمین‌گیر کردند

به گزارش "ورزش سه"، در اولین مسابقه این هفته، پاس گرگان در سالن امام خمینی(ره) میزبان شهداب یزد بود و در خانه سه بر صفر حریف را شکست داد تا جایگاه چهارم جدول را برای خود حفظ کند.

این تیم با امتیازات 26 بر 24، 25 بر 20 و 25 بر 18 شهداب یزد را شکست داد تا انتقام دور رفت را از حریف بگیرد و ششمین باخت صدرنشین جدول رده‌بندی را رقم بزند. گرگانی‌ها در دور رفت سه بر صفر مغلوب شهداب یزد شده بودند.

شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس با این پیروزی به پانزدهمین برد خود دست یافتند و 46 امتیازی شدند تا همچنان در جایگاه چهارم باقی بمانند. شهداب یزد هم با 19 پیروزی و 53 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی خواهد ماند.

در دومین دیدار هفته بیست و پنجم مس رفسنجان در سالن 9 دی به مصاف سایپا تهران رفت و در این دیدار با شکست سه بر صفر حریف به هشتمین برد خود دست یافت.

مس رفسنجان در این مسابقه که دو تیم هیچ امیدی برای صعود به پلی‌آف و حتی فرار از منطقه قرمز نداشتند، با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 12 به پیروزی رسید تا برد شیرین دور رفت را تکرار کند. در دیدار دور رفت رفسنجانی‌ها سه بر صفر سایپا را در تهران شکست داده بودند.

یونس حسن‌زاده و علی یاوری به عنوان ناظر فنی و ناظر داوری در این دیدار حضور داشتند و علیرضا قریب و اسماعیل رزقی به ترتیب داور اول و داور دوم این مسابقه بودند که 87 دقیقه طول کشید و 200 تماشاگر داشت.
در سومین مسابقه هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مردان تیم هورسان رامسر که با 14 برد و 41 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار داشت، میزبان شهرداری ارومیه بود و با شکست سه بر صفر میهمان خود به پانزدهمین برد خود دست یافت.

هورسانی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 23 و 25 بر 23 شانزدهمین شکست شهرداری ارومیه را به این تیم تحمیل کردند تا 44 امتیازی شوند. مهدی آشوری و احمد بندری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که در مدت 90 دقیقه در سالن شهید صدر رامسر برگزار شد. سعید مصطفی‌وند بازیکن تیم شهرداری ارومیه به دلیل اعتراض به داوری در این مسابقه که 500 تماشاگر داشت، کارت زرد گرفت.

دیدگاه‌ها