کد خبر : 1869360 | 19 بهمن 1401 ساعت 18:15 | 7.5K بازدید | 5 دیدگاه

ذوب روی پرتاب اوت، ایستگاهی و ارسال برنامه داشت

زارع: چهار تا بازی دیگر هم ذوب‌ آهن به ما گل نمی‌زد!

سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد شاگردانش تأخیر در پرواز و رسیدن دیر هنگام تیمش به اصفهان را هم روی عملکرد تیم خود بی‌تأثیر دانست.

زارع: چهار تا بازی دیگر هم ذوب‌ آهن به ما گل نمی‌زد!

به گزارش "ورزش سه" پس از تساوی برابر ذوب‌ آهن، مازیار زارع، سرمربی ملوان، با حضور در نشست خبری در مورد بازی به صحبت پرداخت و در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

زارع که از عملکرد تیمش راضی به نظر می‌رسید، ادعای جالبی هم مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید؛

مازیار زارع، سرمربی ذوب‌ آهن در خصوص بازی گفت: "فکر می‌کنم واقعا بچه‌ها تلاش زیادی کردند. با توجه به این که سفر خیلی عجیب و غریبی داشتیم و ساعت دو شب به اصفهان رسیدیم، بچه‌ها نشان دادند هیچ چیزی روی آن‌ها تاثیر ندارد و تمام تلاش خود را کردند. فکر می‌کنم به شخصه اگر چهار تا نود دقیقه دیگر هم بازی می‌کردیم از ذوب آهن گل نمی‌خوردیم. حالا اینکه روی یک صحنه‌هایی و در اکثر دقایق بازی توپ روی هوا بود، برمی‌گردد به تیم ذوب آهن و مربی محترمشان که در حیطه کاری من نیست در مورد ایشان و تیمش صحبت کنیم، اما چیزی که بود بازی به این شکل بود و طبیعی است بعضی خطراتی هم ایجاد شود. در هر صورت خسته نباشید می‌گویم به بازیکنانم. در نیمه اول هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم. در توپ‌گیری در زمین خود و همچنین یکی، دو صحنه دیگر. به هر حال فکر می‌کنم نتیجه به اتفاقات داخل بازی نزدیک بود. یکی، دو موقعیت ما داشتیم و یکی، دو موقعیت هم حریف در شلوغی و پرتاب و ضربه ایستگاهی داشت."

ویدئو: 272042

زارع در خصوص داوری و اعتراضش در بین دو نیمه به داور گفت: "به گواه کارشناسان تلویزیونی سه پنالتی صد درصد ما در بازی‌های گذشته گرفته نشد. اینکه ما مربیان در مورد داوری صحبت می‌کنیم، واقعا فشار زیادی روی ما هست. یک صحنه‌هایی می‌بینیم که شاید داورهای عزیز هم نمی‌بینند. نمی‌دانم که این اتفاق می‌افتد و وی ای آر به فوتبال ما می‌آید. فکر نکنم به عمر ما کفاف بدهد و ببینیم. داوری امروز هم، من بازی را نباختم و می‌گویم به هیچ وجه از داوری آقای راکی راضی نبودم. کاملا دوستانه این صحبت را می‌کنم. در خیلی از صحنه‌های پنجاه پنجاه، ما را نمی٬دید. در آن صحنه هم که رفتم بین دو نیمه اعتراض کردم، خودتان در تلویزیون دیدید. باید به بازیکن ذوب آهن کارت زرد می‌داد و متأسفانه خطایی گرفت که می‌توانست منجر به گل شود. هرچقدر هم کمک داور و داور چهارم به او می‌گفتند خطا نبود، چون می‌شنیدم من به هرحال، می‌گفت تصمیمی است که گرفته و کاری نمی‌تواند بکند. حق دارد. تصمیمش را گرفته بود و نمی‌توانست برگرداند. اما اگر وی ای آر وجود داشت، آن وقت می‌توانست ببیند و تصمیمش را برگرداند. ما مربیان هم آن‌قدر حرص و جوش نخوریم. این همه از فوتبال روز دنیا عقب هستیم. این وی ای آر فشار را از تیم‌ها و داوران و فدراسیون کم می‌کند که اتفاقات عجیب و غریب رخ ندهد و حق به حق‌دار برسد ولی به عمر ما کفاف نمی‌دهد. امیدوارم کسانی که هستند و آن موقع هم هستند وی ای آر را بیاورند تا فوتبال ما ضرر نکند."

دیدگاه‌ها