کد خبر : 1869369 | 19 بهمن 1401 ساعت 18:44 | 35.7K بازدید | 35 دیدگاه

بدشانس در دومین سوپرگل؛

شلیک اسدبیگی و گل به نام دیاباته! (عکس)

پرسپولیس ده دقیقه بعد از گل صنعت نفت توانست دروازه این تیم را باز کند.

شلیک اسدبیگی و گل به نام دیاباته! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت که در شروع بازی با صنعت نفت غافلگیر شدند، خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند گل تساوی را روی حرکتی از سمت راست به ثمر برسانند. در این صحنه مهدی ترابی توپ را در داخل محوطه جریمه به عیسی آل‌کثیر رساند و او با پاس خود، سینا اسدبیگی را در موقعیت شوتزنی قرار داد.

اسدبیگی که تبحر خاصی در شوتزنی دارد، شلیک خود را به سمت دروازه فرستاد و در حالی که به نظر توپ مسیر دروازه را طی می‌کرد، ضربه این بازیکن به تیرک افقی دروازه خورد و در زمین فرود آمد و در حالی که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به گل داشتند، شیخ دیاباته بالاتر از مدافعان حریف توپ را به داخل دروازه فرستاد.

ویدئو: 272055

این گل در حالی به ثمر رسید که وحید سیفی کمک داور دوم این بازی پرچم خود را به نشانه گل بالا نبرده بود و داور، پیام حیدری، نیز این گل را به نام شیخ دیاباته ثبت کرد تا مهاجم اهل مالی دومین گل خود با پیراهن پرسپولیس را ثبت کند.

تصاویر تلویزیونی نیز به قدری بی کیفیت و عجیب هستند که در تصاویر آهسته نیز مشخص نیز که تمام توپ از تمام خط دروازه عبور کرده یا خیر اما در نهایت باید منتظر گزارش داور و ناظر برای ثبت نهایی نام گلزن ماند.

همچنین در ابتدا به نظر می‌رسید شیخ در لحظه زدن ضربه در آفساید قرار دارد اما تصاویر آهسته این ادعا را نیز رد می‌کنند.

نکته جالب اینکه اسدبیگی پیش از این در بازی با گل گهر با شوت توانسته بود گلی زیبا بزند اما این بار بدشانس بود که شوتش در درون دروازه قرار نگرفت.

1799937
1799938
1799939

دیدگاه‌ها