کد خبر : 1869594 | 21 بهمن 1401 ساعت 11:49 | 31.5K بازدید | 47 دیدگاه

شماره هجده در هیبت شماره هشت؛

همه‌چیز از شوت اسدبیگی شروع شد! (عکس)

سینا اسدبیگی چهره یک شوت‌زن توانمند را از خود در پرسپولیس به جا گذاشته است.

همه‌چیز از شوت اسدبیگی شروع شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید در نقل و انتقالات این فصل پرسپولیس در میان جذب ستاره‌های نامدار در پست‌های مختلف، پیوستن سینا اسدبیگی به پرسپولیس کمتر مورد توجه قرار گرفت و بیشتر صحبت‌ها پیرامون او به بحث نحوه جدایی‌اش از ذوب آهن و شکایت این باشگاه مربوط بود.

اسدبیگی اما پس از جدایی رضا اسدی، مهره مهمی در پست هافبک دفاعی برای یحیی محسوب می‌شد و سرمربی سرخ‌ها به تدریج این بازیکن جوان را در ترکیب اصلی قرار داد، تا جایی که در حال حاضر هیچ‌یک از هواداران پرسپولیس از فیکس شدن این بازیکن با وجود حضور کامیابی‌نیا تعجب نمی‌کنند.

سینا اسدبیگی در بازی حساس پرسپولیس با گل‌گهر در سیرجان یکی از زیباترین گل‌های فصل را با شوتی از راه دور به ثمر رساند و توانایی خود در این زمینه را اثبات کرد.

شماره ۱۸ سرخ‌ها مقابل صنعت نفت در شرایطی که تیمش به گل نیاز داشت یک شوت استثنایی را زد که با بدشانسی به تیرک افقی خورد، روی خط فرود آمد و در برگشت شیخ دیاباته توپ را به تور دروازه نفت چسباند.

اسدبیگی حالا در ترکیب پرسپولیس در نقش یک هافبک دفاعی شوتزن و کارآمد در حمله تبدیل شده و کاری را انجام می‌دهد که سال‌ها بر عهده احمد نوراللهی در این پست بود‌.

1800385
1800386

عکس: محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها