کد خبر : 1869384 | 19 بهمن 1401 ساعت 20:08 | 22.8K بازدید | 10 دیدگاه

دیگر در کنفرانس‌های کرمان شرکت نمی‌کنم؛

کنفرانس جنجالی حسین‌خانی پس از دربی در سیرجان

فرزاد حسین‌خانی، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، در نشست خبری پس از دیدار برابر گل‌گهر بار دیگر به سانسور حرف‌هایش در رسانه‎‌های کرمان پرداخت.

کنفرانس جنجالی حسین‌خانی پس از دربی در سیرجان

به گزارش "ورزش‌سه"، فرزاد حسین‌خانی، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، پس از چند جلسه غیبت در نشست‌های خبری در سیرجان و پس از تساوی تیمش برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی، مربی سابقش، اینطور آغاز کرد: گل گهر را خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم به دنبال چه چیزی هستند. در نیمه اول سعی کردیم از ضدحملات استفاده کنیم و فکر می‌کنم سه ضدحمله خوب داشتیم و فقط یک موقعیت روی یک ارسال به حریف دادیم.
او درباره جریان بازی در نیمه دوم با اشاره به داور مسابقه گفت: درباره نیمه دوم ما از ابتدای فصل سعی کرده‌ایم باخت و تقصیرات خودمان را گردن داور نیندازیم، ولی گاهی کار به جایی می‌رسد که دیگر نمی‌توان حرف نزد. برخی مربیان تا یک مساوی می‌گیرند، شروع می‌کنند به گیر دادن به داور و مدام داور داور می‌کنند. تیم ما خیلی در این مسئله مظلوم واقع شده است. اشتباهات تاثیرگذاری که در بازی‌های مس کرمان اتفاق می‌افتد، نه اینکه جایگاه ما را تغییر داده که جایگاه تمام تیم‌ها را در جدول تغییر داده است. مگر می‌شود برای ما و تیمی که مثل ما در جدول برای ماندن می‌جنگد، دو اشتباه تاثیرگذار رخ بدهد و دو-سه امتیاز به حریف بدهند. یکی بازی با پیکان بود.
او ادامه داد: جالب است مثل کرمان که کنفرانس‌های خبری من سانسور می‌شود و چیزی از آن بیرون نمی‌‎آید، کارشناسی داوری بازی ما با پیکان اصلا پخش نمی‌شود. خیلی جالب است. چطور ممکن است تیمی که با ما در یک شرایط قرار دارد، به راحتی از اتفاقات داوری آن گذاشتند. بازی با هوادار هم همین‌طور. اوتی که برای ما بود، برای حریف گرفتند و همان اوت به راحتی تبدیل به گل شد.

1799963
حسین‌خانی بار دیگر به اتفاقات دیدار برابر گل‌گهر و گل این تیم در نیمه دوم بازگشت و ادامه داد: داور بهترین عملکرد را در نیمه دوم داشت. می‌دانست تیم حریف به دنبال خطا گرفتن از تیم ماست و خیلی تمارض‌ها را به‌راحتی تشخیص می‌داد! من نمی‌دانم بین دو نیمه چه اتفاقی رخ داد. ما هم زحمت می‌کشیم و باید به هواداران جواب بدهیم. ما تا همین جا نتوانسته‌ایم جوابگوی هوادارانمان باشیم و تحت فشار هستیم. چطور پنالتی به این واضحی را داور از آن می‌گذرد. خواهش می‌کنم صحنه گلی که ما خوردیم را حتما ببینید. قبل از اینکه توپ گل بشود، روی بازیکن ما خطا شده. باشگاه باید در این مسیر خیلی قوی‌تر بشود.
حسین‌خانی سپس به اتفاقات و حواشی پیرامون مس کرمان پیش از مصاف با گل‌گهر پرداخت و افزود: در مورد بازی قبل طوری ما را بمباران رسانه‌ای کردند و مدام گفتند اخراج، اخراج، اخراج که انگار اخراجی‌های 4 است! کارشناسان ما هم که از ترس فضای مجازی که طرفداران یک تیم خاص در آن فضا به آنها فحاشی نکنند، دوپهلو صحبت می‌کنند. 
سرمربی مس دوباره به اتفاقات بازی استقلال بازگشت و در مورد آن با انتقاد از کارشناسان داوری بیان کرد: آقای عزیز شما به عنوان کارشناس باید اتفاقات بازی را کارشناسی کنید. دقیقه 15 بازی بازیکن استقلال آشیل بازیکن ما را از پشت می‌زند. این خطا اخراج مستقیم دارد. اگر آن بازیکن اخراج می‌شد، خیلی اتفاقات دیگر رخ نمی‌داد. اشتباه تاثیرگذار می‌شود همان اتفاقی که در دقیقه 15 رخ داد.
کاپیتان سابق مس کرمان در ادامه با معذرت‌خواهی از اصحاب رسانه ادامه داد: معذرت می‌خواهم که مجبور شدم درباره اتفاقات بازی‌های دیگر صحبت کنم، ولی من فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود و داور می‌توانست به زیبایی بیشتر بازی کمک کند. فکر می‌کنم داور در یک صحنه‌هایی می‌توانست با کارت زرد بازیکنان حریف را جریمه کند، اما خیلی راحت به آنها با ایستگاهی موقعیت گل می‌داد. امیدوارم من اشتباه کنم ولی چیزی که مطمئنم این است که صحنه گل‌‎ آنها خطای صددرصد روی کاظمیان بود. صحنه‌ای که در محوطه جریمه امین کاظمیان توپ را از مدافع حریف هم عبور داد، صددرصد پنالتی بود. عذرخواهی می‌کنم. اگر سؤالی هست در خدمتم.

1799964
سؤال اول از حسین‌خانی درباره عملکرد مهاجمان مس بود و او به این سؤال اینطور پاسخ داد: خیلی ممنونم بابت این نکته ظریف. با شما موافقم. دلیلش هم این است که ما از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی استفاده می‌کنیم. ما تیم جوانی را در شروع فصل بستیم. اگر کنفرانس اول من را در این فصل خاطرتان باشد، گفتم که به زودی 4 بازیکن خارجی به تیم ما اضافه خواهد شد. دو تا از این بازیکن‌ها قرار بود در پست 8 (هافبک پشت مهاجم) بازی کنند و دو بازیکن دیگر قرار بود مهاجم باشند. متاسفانه هنوز که هنوز است فکر می‌کنم هواپیما روی هواست و بنزین تمام کرده است. حالا اگر ماشین بود می‌گفتیم خراب شده. من نمی‌دانم چطوری است. هنوز به ما می‌گویند در پرواز است. امروز یا فردا می‌آید. هنوز به ما نرسیده و ما بالاجبار از بازیکنان خط هافبک در فوروارد استفاده می‌کنیم. شروین بزرگ را هم به دلیل شکستگی دست نداشتیم و عباس زراعت‌کار هم به دلیل شکستگی دماغ در دسترس ما نبود. ما تیم جوانی بستیم و می‌خواستیم از بازیکنان جوانِ تیم در زمان مناسب و وقتی نتیجه گرفتیم استفاده کنیم، ولی موقعی که درخواست‌های ما برای جذب بازیکن مهیا نشد، در شرایط بحرانی از بازیکنان جوان استفاده کردیم. شما میانگین سنی تیم من را مقابل سپاهان ببینید. فکر می‌کنم 23 بود. ما بازیکن 17، 18 ساله در زمین داشتیم. نه یکی نه دوتا. ولی در مجموع از عملکرد تیمم با توجه به اهدافی که در فصل اول داشتیم راضی هستم. شما خبرنگاران سیرجانی خیلی خوب من را درک می‌کنید، چون این شرایط را سه فصل قبل سپری کرده‌اید و می‌دانید شرایط سال اول چقدر سخت است. می‌دانیم مسیر سختی در پیش داریم. امیدوارم با همین حمیت و با پشتوانه هواداران که از هفته بعد با ما خواهند بود، مسیر را ادامه بدهیم و کمک کنیم به هم که سهمیه استان را حفظ کنیم تا سال‌های بعد رتبه بهتری کسب کنیم.
سؤال خبرنگار بعدی در این رابطه بود که آیا مدیران مس به صورت عمدی برای او مهاجم جذب نمی‌کنند که حسین‌خانی در واکنش به این سؤال گفت: قضاوت این موضوع را می‌گذارم برعهده شما بچه‌های رسانه‌ها که خیلی زحمت می‌کشید و همین‌طور هواداران. من یک مهاجم و یک هافبک پشت فوروارد را به مدیران تیم درخواست داده‌ام ولی هفته نوزدهم تمام شد و هنوز کسی نرسیده است. من کمک خارجی را شروع فصل درخواست کردم، ولی بازی دوم نیم فصل دوم رسیده است! شما خودتان قضاوت کنید. 
حسین‌خانی این بار با خطاب قراردادن رسانه‌های کرمانی ادامه داد: من دوست ندارم حرف بزنم. اما امیدوارم صحبت‌هایم مثل حرف‌هایم در نشست خبری کرمان سانسور نشود تا صدای ما به هواداران برسد. از این به بعد هم تا آخر فصل هیچ کنفرانس خبری و مطبوعاتی بعد از فصل را در کرمان شرکت نمی‌کنم. چرا باید صحبت‌های من در کرمان سانسور بشود. اگر صحبت من به گوش هواداران برسد، می‌تواند به بهبود روند تیم کمک کند.
سرمربی مس کرمان در واکنش به این سؤال که آیا در فصل آینده هم در صورت حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر بازیکنان جوان شانس بازی دارند یا خیر، اینطور پاسخ داد: مطمئنا. البته فوتبال حرفه‌ای بازیکن کرمانی و غیرکرمانی نمی‌شناسد. ما هم که بیشتر از 6 سهمیه نمی‌توانیم جذب کنیم. پس مطمئنا شاکله تیم حفظ می‌شود و روز به روز اعتماد به نفس و عملکرد این بچه‌های جوان هم بهتر خواهد شد و می‌توانند در آینده به فوتبال کرمان کمک کنند.

دیدگاه‌ها