کد خبر : 1869402 | 19 بهمن 1401 ساعت 21:41 | 21.4K بازدید | 14 دیدگاه

شباهت‌های نفتی: سه‌شنبه یک تیم می‌افتد!

با شکست دو تیم نفتی فوتبال ایران در هفته نوزدهم مقابل سرخابی‌ها حساسیت‌های دیدار هفته بعد آنها به اوج خواهد رسید.

شباهت‌های نفتی: سه‌شنبه یک تیم می‌افتد!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال نفت آبادان امشب در خانه مغلوب پرسپولیس شد تا پس از شکست دیروز نفت مسجدسلیمان برابر استقلال، دومین تیم نفتی لیگ برتر هم برابر دیگر غول فوتبال پایتخت باخت تا حالا بازی هفته بعد این دو تیم برابر هم بیش از هر زمان دیگری تعیین‌کننده باشد.

در شرایطی که نفت مسجدسلیمان در یک بازی فراتر از انتظار مقابل استقلال با شکست سه بر یک بدرقه شد، امروز هم نفت آبادان نمایش قابل‌قبولی برابر پرسپولیس داشت و شاید اگر در فشار ده دقیقه پایانی کمی با تمرکز بیشتری عمل می‌کردند، کسب یک امتیاز برای آنها چندان هم غیرممکن نبود.

نکته اینکه هر دو تیم هم به شدت به تصمیمات داور در طول بازی‌های خود معترض بودند و اعتقاد داشتند حق آنها در بازی برابر سرخابی‌های پایتخت خورده شده است.

این دو تیم که در جدول رده‌بندی یازده امتیازی هستند، چهار امتیاز با تیم چهاردهم جدول یعنی مس کرمان فاصله دارند و تنها راه فرار از سقوط برای آنها، پیروزی در بازی روز سه‌شنبه است.

به طور حتم در صورت باخت یکی از این دو تیم در این بازی، تکلیف نخستین سقوط‌کننده به دسته یک تا حدود زیادی روشن خواهد شد و برنده هم می‌تواند امیدوار باشد در ده بازی بعدی از رده پانزدهم جدول نجات پیدا کند.

دیدگاه‌ها