کد خبر : 1869405 | 19 بهمن 1401 ساعت 21:51 | 41.2K بازدید | 94 دیدگاه

چه کسی جوابگوی این داوری است؟

ریکانی: پرسپولیسی‌ها می‌دانستند گلشان آفساید است

کاپیتان صنعت نفت گفت اینکه تیم بد بسته شده یا نه، مهم نیست و باید تا آخر فصل با این بازیکنان بجنگیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

ریکانی: پرسپولیسی‌ها می‌دانستند گلشان آفساید است

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت علی‌رغم اینکه با یک گل از پرسپولیس پیش افتاده بود، اما در نهایت بازی را 2 بر یک واگذار کرد.

طالب ریکانی کاپیتان صنعت نفت در پایان این دیدار گفت: جا دارد از هواداران تشکر کنیم. 90 دقیقه زحمت کشیدند، تلاش کردند و تیم را تشویق کردند. ولی نشد که دلشان را شاد کنیم. ان‌شاءالله در بازی بعد بتوانیم جبران کنیم.

او درباره اعتراض به داوری نیز گفت: وقتی که قبل از بازی صحبت می‌کنند و می‌گویند داور یک پنالتی به ما بدهکار است، این اتفاق رخ می‌دهد. با توپی که خودشان نیز می‌دانستند 100درصد آفساید است، به گل رسیدند ولی کمک داور آن را آفساید نگرفت.

وی اظهار داشت: ما باید دیگر چه کار کنیم؟ باید به چه کسی بگوییم؟ وقتی این اتفاق رخ می‌دهد و ما نیز ته جدول هستیم، چه کسی باید جوابگوی این مردم باشد؟

او درباره اینکه آیا فکر می‌کند اشتباهات داوری تعمدی است یا خیر، پاسخ داد: عمدی یا غیرعمدی آن را نمی‌دانم ولی دیگر این یک چیز واضح بود. ما باید چه کار کنیم و چگونه بازی کنیم؟

ویدئو: 272084

ریکانی درخصوص اینکه آیا با این وضعیت صنعت نفت در لیگ برتر می‌ماند، گفت: صددرصد تیم ما در لیگ برتر می‌ماند. چون ما هوادارانی داریم که پشت تیم هستند. آنها این را مانند سال‌های قبل ثابت کردند. ما تا آخرین لحظه می‌جنگیم. تمام مجموعه تیم به ماندن در لیگ برتر امید داریم و به هواداران قول می دهیم می‌مانیم. اکنون یازده بازی مانده که یازده فینال است و ان‌شاءالله بتوانیم جبران کنیم.

کاپیتان آبادانی‌ها درخصوص اینکه تیمشان در بازی‌هایی که پایاپای است نتیجه نمی‌گیرد، گفت: این را باید به پای بدشانسی بگذارید. در بازی با گل گهر حریف یک موقعیت داشت و یک گل زد. در بازی با استقلال هم با استفاده از خطایی که پنالتی نبود، باختیم. ان‌شاءالله این بدشانسی‌ها تمام می‌شود و ما نیز به اوج برمی‌گردیم.

وی در پایان درخصوص اینکه هواداران آبادانی اعتقاد دارند که تیم در حد لیگ برتر بسته نشده است، پاسخ داد: این مسئله گذشته و ما باختیم و بهانه بیاوریم. حالا اینکه تیم بد بسته شده یا نه، مهم نیست و باید تا آخر فصل با این بازیکنان بجنگیم تا دل هواداران را شاد کنیم. اکنون چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ امیدوارم بتوانیم با تمام وجود بجنگیم و سهمیه خوزستان را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها