کد خبر : 1869451 | 20 بهمن 1401 ساعت 10:59 | 12.7K بازدید | 22 دیدگاه

رئال امیدوار شد: بازگشت بنزما و میلیتائو برای فینال

کریم بنزما و ادر میلیتائو، ستاره‌های مصدوم رئال مادرید، امروز به اردوی این تیم در مراکش اضافه خواهند شد.

رئال امیدوار شد: بازگشت بنزما و میلیتائو برای فینال

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی پر گل شب گذشته رئال مادرید برابر الاهلی مصر به این معنا بود که آن‌ها باید در دیدار فینال جام جهانی باشگاه‌ها به مصاف الهلال بروند. 
بنزما و میلیتائو به دلیل مصدومیت در این بازی تیم‌شان را همراهی نمی‌کردند، اما با تائید کارلو آنچلوتی، این دو ستاره امروز به اردوی رئال در مراکش ملحق خواهند شد تا برای حضور در دیدار فینال و کمک به این تیم در کسب یک جام قهرمانی دیگر کمک کنند. 
پیش از این گفته شده بود که ممکن است این دو بازیکن و خصوصا بنزما نتوانند رئال را حتی در صورت صعود به فینال همراهی کنند، اما حالا به نظر می‌رسد که کادر پزشکی رئال روند درمانی آن‌ها را تائید کرده و به همین دلیل هردوی آن‌ها را در اختیار کادر فنی قرار داده است. 

1800089

به این ترتیب، رئال مادرید حالا در این دیدار تنها یک غایب بزرگ خواهد داشت که تیبو کورتوا است. انتظار می‌رود که او در دیدار شنبه دو هفته بعد برابر اوساسونا به ترکیب رئال برگردد. 
این در حالی است که مارکو آسنسیو نیز روز گذشته و ساعاتی پیش از بازی رئال در مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها دچار مصدومیت شد و هنوز مشخص نیست که آیا مصدومیتش جزئی بوده و قادر است این تیم را در دیدار فینال همراهی کند یا خیر.

دیدگاه‌ها