کد خبر : 1869452 | 20 بهمن 1401 ساعت 11:10 | 11.5K بازدید | 24 دیدگاه

هدفم را روی این مهم گذاشتم؛

آزادی: می‌خواهم آقای گل شوم

مهاجم آلومینیوم امیدوار است در پایان فصل به عنوان آقای گلی برسد.

آزادی: می‌خواهم آقای گل شوم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا آزادی زننده یکی از دو گل آلومینیوم در جریان پیروزی ارزشمند این تیم مقابل مس رفسنجان به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار سختی بود. مس تیم بسیار خوبی است،‌ آنها بازیکنان با کیفیت و کادرفنی با دانشی در اختیار دارند که چند سال است در کنار هم کار می‌کنند. فکر می‌کنم دومین شکست مسی‌ها در این فصل رقم خورد و این برد برای ما خیلی لذت‌بخش بود و جایگاه‌مان را در جدول تغییر داد و موجب شد با روحیه بالا برای بازی با تراکتور آماده شويم.

او در مورد گلزنی‌اش در این دیدار عنوان کرد: در هر بازی انگیزه‌‌‌های زیادی برای گلزنی دارم، چراکه هدفم شخصی‌ام کسب عنوان آقای گلی این فصل است. موقعیت‌های دیگری هم داشتم و تلاش کردم که آنها را تبدیل به گل کنم، یک توپ را آقا حامد به خوبی مهار کرد و موقعیت دیگر را آفساید گرفتند، اما خدا را شکر موفق شدم سومین موقعیت را وارد دروازه حریف کنم.

1800092

این بازیکن در رابطه با تمجید مهدی رحمتی از تیم داوری عنوان کرد: بله، همانطور که آقای رحمتی گفتند، قضاوت تیم داوری مشکلی نداشت و جا دارد که از آنها تشکر کنم.

آزادی در خصوص جایگاه خوب تیمش و قرار گرفتن آلومینیوم اراک در رده ششم و اهداف‌شان در نیم‌فصل دوم گفت: ما همیشه سعی می‌کنیم بهترین رتبه را داشته باشیم، الان هم در رده ششم قرار داریم و با یکی، دو برد دیگر می‌توانیم تیم‌های بالاتر از خودمان که گل‌گهر و تراکتور هستند را بگیریم. در مجموع فاصله امتیازی بین تیم‌ها خیلی نزدیک است ولی ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم با تدابیر کادرفنی و تلاش بچه‌ها، بهترین باشيم.

مهاجم گلزن آلومینیوم در مورد رقابتش‌ با دیگر مدعیان کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر، اظهار کرد: چند بازیکن ۶ گله در جدول آقای گلی حضور دارند. من در نیم‌فصل دوم در هر بازی یک گل به ثمر رساندم و سعی می‌کنم خودم را از دیگر مدعیان، جدا کنم. امیدوارم که در پایان فصل بتوانم آقای گل شوم.

1800093

مهاجم جوان آلومینیوم در مورد اینکه گفته بود دوست دارد بعد از کسب عنوان آقای گلی به استقلال برگردد افزود: دوست دارم با رکورد به استقلال یا تیم‌های بزرگ بروم چون اینگونه موفق‌تر هستم.

آزادی در خصوص بازی با تراکتور و تیم سابق خود در هفته آینده عنوان کرد: هفته آینده با تیم خوب و بزرگ تراکتور بازی داریم، این تیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌ است، اما ما تلاش خواهیم کرد تا با یک نتیجه خوب بازی را به پایان برسانیم و جایگاه‌مان را جدول تثبیت کنیم.

دیدگاه‌ها