کد خبر : 1869456 | 20 بهمن 1401 ساعت 11:49 | 45.9K بازدید | 17 دیدگاه

دو گل و حالا پاس گل؛

روزبه جای کاوه رضایی را پُر می‌کند! (عکس)

کاپیتان استقلال پایه‌گذار یکی از گل‌های تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان بود.

روزبه جای کاوه رضایی را پُر می‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در حالی به دست آمد که روزبه چشمی مثل هفته‌های گذشته در کنار اینکه کار دفاعی و گردش توپ را در میانه زمین به درستی انجام داد، در فاز هجومی هم حضور موثری داشت و در کارهای تاکتیکی و از پیش طراحی شده تیمش مشارکت می‌کرد که یکی از آن‌ها منجر به گل شد.

کاپیتان استقلال که پس از گل تماشایی در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل ولز، روند متفاوت و درخشانی در لیگ برتر داشته و توانست در دربی مقابل پرسپولیس گلزنی کند و پس از آن هم با ضربه سر یکی از گل‌های تیمش برابر ملوان انزلی را به ثمر رساند که این هفته نیز به شکل دیگری روی گل تیمش تاثیر گذاشت.

روزبه چشمی که برخلاف هفته گذشته در دفاع وسط به کار گرفته نشده و دوباره به پُست تخصصی خود در هافبک دفاعی منتقل شده و برابر نفت مسجدسلیمان بازی می‌کرد، در میانه میدان با توپ‌گیری و موفقیت در دوئل‌های تن به تن اجازه نمی‌داد نفتی‌ها کاری از پیش ببرند و در نبردهای هوایی نیز بازیکن برتر بود.

1800110

اما جدا از کارهای در نظر گرفته شده از سوی ساپینتو برای روزبه در میانه زمین، او در لحظات پایانی دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان با یک توپ‌گیری در میانه زمین و یک پاس رو به جلوی ۱۰ متری، مهدی قایدی را در موقعیت خوبی قرار داد تا او با یک سرتوپ و شوت زمینی گل سوم آبی‌ها را به ثمر رساند.

حالا در شرایطی که کاوه رضایی اجازه ثبت قرارداد و بازگشت به جمع آبی‌ها را پیدا نکرد، روزبه به‌عنوان یک استقلالی قدیمی و هم‌بازی سابق، وظیفه او را در یک ماه اخیر به خوبی انجام داده و توانسته دو گل بزند و یک پاس گل بدهد!

دیدگاه‌ها