کد خبر : 1869460 | 20 بهمن 1401 ساعت 11:52 | 14.9K بازدید | 12 دیدگاه

آنچلوتی گزینه اصلی برزیل: تا تابستان صبر می‌کنیم

فدراسیون فوتبال برزیل قصد دارد تا پایان این فصل رقابت‌های باشگاهی برای همکاری با کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، صبر کند.

آنچلوتی گزینه اصلی برزیل: تا تابستان صبر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، حذف تیم ملی برزیل از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر با قبول شکست برابر کرواسی باعث شد که فدراسیون فوتبال این کشور به همکاری با تیته پایان دهد. 
آن‌ها از همان زمان به دنبال انتخاب سرمربی بعدی برای این تیم هستند و گزینه‌های بسیاری برای نشستن روی نیمکت برزیل مطرح شده است که آنچلوتی جدی‌ترین آن‌ها به نظر می‌رسد. 
مدیران فوتبال برزیل از این موضوع خبر دارند که این مربی ایتالیایی علاقه زیادی به هدایت این تیم دارد و آن‌ها نیز آماده هستند که تا پایان این فصل رقابت‌های باشگاهی، برای حضور او در برزیل صبر کنند. 

1746574

گفته می‌شود که ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور، قرار است مذاکراتی را با فلورنتینو پرز در ماه فوریه انجام دهد تا پیشنهاد برزیل برای به خدمت گرفتن آنچلوتی را به صورت رسمی به باشگاه رئال مادرید ارائه کند. 
رابطه خوب آنچلوتی با بازیکنان برزیل نقش مهمی در تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور داشته و به نظر می‌رسد که بازیکنان ارشد تیم ملی برزیل نیز مشتاق همکاری با او هستند.

دیدگاه‌ها