کد خبر : 1869462 | 20 بهمن 1401 ساعت 11:59 | 52.2K بازدید | 56 دیدگاه

جلال الدین ماشاریپوف:

رونالدو باید کاپیتان باشد تا مشکلی پیش نیاید!

جلال الدین ماشاریپوف، هافبک النصر، معتقد است که هیچ یک از بازیکنان این تیم از انتخاب کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان تعجب نکرده است.

رونالدو باید کاپیتان باشد تا مشکلی پیش نیاید!

به گزارش "ورزش سه"، حضور رونالدو در النصر باعث شد که بازوبند کاپیتانی این تیم هم مانند شماره هفت به او تقدیم شود و این موضوع حواشی خاص خودش را به همراه داشت. 
این ستاره پرتغالی در حالی بازوبند این تیم را به دست بسته که کمتر از دو ماه از حضورش در این باشگاه می‌گذرد اما هم تیمی او معتقد است که این بهترین تصمیم ممکن برای او و تیم بوده است. 
ماشاریپوف در این باره به اسپورتس گفت: «خیلی عجیب می‌شد اگر رونالدو در تیم بود و بازیکن دیگری کاپیتان او می‌شد. ما انتظار چنین تصمیمی را داشتیم. کاپیتان سابق ما با کمال میل بازوبند را به رونالدو داد و هیچ مشکلی وجود نداشت. من فکر می‌کنم این بهترین راه حل بود تا مشکلی پیش نیاید. شرایط نمی‌توانست به شکل دیگری پیش برود.»

1798025

او همچنین درباره اهدای پیراهن شماره هفت به رونالدو اضافه کرد: «قبل از آمدن او، همه از من می‌پرسیدند که آیا شماره هفت را خواهی داد؟ چطور ممکن است این کار را نکنم؟ او کریستیانو رونالدو است! چنین بازیکنانی باید همیشه مورد احترام باشند. پس از این که این شماره پیراهن را به او دادم، بسیاری فکر می‌کردند از النصر خواهم رفت اما من بدون هیچ مشکل و ناراحتی این کار را انجام دادم.»

دیدگاه‌ها