کد خبر : 1869478 | 20 بهمن 1401 ساعت 13:07 | 24.5K بازدید | 59 دیدگاه

خسرو و ماتا در قاب غیرمنتظره

ساپینتو تا آخر فصل هم محروم شود ما هستیم!

دستیاران ایرانی و پرتغالی ساپینتو استقلال را در مسیر پیروزی مقابل حریف قعرجدولی خود هدایت کردند.

ساپینتو تا آخر فصل هم محروم شود ما هستیم!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال استقلال سومین برد پیاپی خود در لیگ برتر را در شرایطی برابر نفت مسجدسلیمان به دست آورد که در اتفاقی نه‌چندان تکراری، ریکاردو ساپینتو، سرمربی آبی‌ها، اجازه حضور در کنار زمین را نداشت و از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد شاگردانش بود.

استقلال از زمان حضور ساپینتو به این سمت موفق نشده بود در سه بازی متوالی به برتری برسد و این بار آنها نه‌تنها این طلسم را باطل کردند، بلکه در آماری قابل توجه باز هم سه گل به حریف زدند تا آمار یازده گل در چهار مسابقه دور برگشت را به جا بگذارند.

اما در روزی که سرمربی پرتغالی از بالا نمایش شاگردانش را زیر نظر گرفته بود، روی ماتا، دستیار پرتغالی ساپینتو تیم را از کنار زمین هدایت می‌کرد و با همان شور و شوق همیشگی به مانند سرمربی تیم، سعی در راهنمایی بازیکنان داشت.

1800143

در این بین، خسرو حیدری، دستیار ایرانی ساپینتو هم گاها در کنار خط به او اضافه می‌شد و در انتقال بعضی از نکات تاکتیکی ماتا را همراهی می‌کرد. خسرو که این فصل برای نخستین بار مربیگری را تجربه و این کار را هم از تیم محبوبش شروع کرده، به مرور زمان نقش پررنگ‌تری در کادر پیدا کرده و بیش از قبل در چشم است.

بعد از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال و مسجل شدن پیروزی این تیم بود که خسرو حیدری به سراغ ماتا آمد و این چنین جشن شادی پس از گل خاص خودشان را در مقابل نیمکت و کنار زمین برپا کردند تا این تصاویر توسط امیرحسین خیرخواه ثبت شود.

1800139

دیدگاه‌ها