کد خبر : 1869486 | 20 بهمن 1401 ساعت 13:22 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

جام حذفی تنیس بانوان

۱۶ تیم به مرحله حذفی راه یافتند

رقابت‌های جام‌ حذفی تنیس بانوان با معرفی نفرات راه یافته به مرحله حذفی ادامه یافت.

۱۶ تیم به مرحله حذفی راه یافتند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز مرحله دوم گروهی رقابت‌های جام حذفی بانوان با انجام ۱۳ دیدار باقی مانده برگزار شد و از بین تیم های حاضر در این مرحله برترین ها به جدول حذفی راه یافتند.
بر این اساس آکادمی تنیس مهذب نیا (الف)، پارسیان انرژی تهران ، ملوان نیروی دریایی یک تهران ، امیر تنکابن (الف)، وی کیوب ، زیبان البرز، اپلیکشن یر ب یر ، K2 الف ، هیات تنیس اصفهان ، ناکو‌ بوشهر، هیات تنیس سیرجان و ماهیدا یزد با نتیجه ۳ بر صفر حریفان خود را شکست دادند، همچنین تیم ماهیدا یزد با نتیجه ۲ بر یک آکادمی تنیس ناطق فارس را برد. 
بر این اساس در پایان مرحله دوم گروهی، ۱۶ تیم‌ به مرحله حذفی راه یافتند و در نخستین دیدار اپلیکشن یر ب یر با امیرتنکابن الف، اسپین فارس ۲ با ناکو بوشهر، پارسیان انرژی تهران با ماهیدا یزد، وی کیوب فارس با زیبان البرز، هیات تنیس اصفهان با هیات تنیس سیرجان، راکت کلاب مازندران با آکادمی تنیس مهذب نیا الف، ملوان نیروی دریایی یک تهران با مجتبی صدری و پارک آبی هلیا تبریز با K2 الف دیدار خواهند کرد. 

1800149

در این دوره از رقابت ها ۵۳ تیم از استان های اصفهان، آذربایجان شرقی ، البرز ، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، کرمان، کرمانشاه، مازندران، منطقه آزاد انزلی، همدان و یزد حضور دارند.  این مسابقات با سر‌داوری مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان از ۱۴ تا ۲۳ بهمن ماه در زمین های تنیس المپیک کیش برگزار می شود.

دیدگاه‌ها