کد خبر : 1869487 | 20 بهمن 1401 ساعت 13:33 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیمان اکبری:

اولین بار بود که تیمم بازی را 15-6 می‌بازد!

پیمان اکبری شکل باخت پیکان در ست پنجم بازی دیروز را عجیب می‌داند.

اولین بار بود که تیمم بازی را 15-6 می‌بازد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های پیکان و ایفاسرام در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده اردکان سه بر دو به پیروزی رسید.

سرمربی تیم پیکان تهران در ارزیابی این دیدار گفت: ابتدا به هر دو تیم خسته نباشید و به تیم ایفاسرام اردکان تبریک می‌گویم. نتیجه این مسابقه برای این تیم مهم بود و به خوبی بازی کردند.

پیمان اکبری افزود: هر دو تیم در چهار ست بازی زیبایی انجام دادند و در ست پنجم نمیدانم چه اتفاقی رخ داد اما می‌دانم در طول سال‌های مربی‌گری‌ام برای اولین بار ۱۵ بر ۶ باخته‌ام.

سرمربی تیم پیکان بیان کرد: برد و باخت ما تاثیری در شرایطمان در جدول نداشت اما شاید بچه‌ها برای ست پنجم انرژی نداشتند و شاید با استرس کمتری داخل زمین رفتند، در حالی که والیبال یک ورزش هیجانی است و باید تا لحظه آخر تلاش کنند.

1790571

اکبری گفت: برد تیم اردکان را زیر سئوال نمی‌برم اما نتیجه ست پنجم تیم پیکان واقعی نبود. در مجموع این موضوع را به فال نیک می‌گیرم، چون کمتر از ۱۰ روز دیگر پلی‌آف است و باید بهترین خود باشیم. هفته آینده با تیم گنبد بازی داریم که تیمی است که نمی‌شود گفت برنده است یا بازنده، گنبدی‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند.

سرمربی تیم پیکان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر این‌که آیا متمرکز برگزار شدن بازی‌های پلی‌آف در تهران به سود تیم پیکان، به عنوان تیم پایتخت است؟ گفت: من موافق این نظر نیستم و از قضا معتقدم این موضوعی است که به نفع تیم‌های شهرستانی است. تیم‌های شهرستان‌ها با شرایط بهتر، آرامش بیشتر و تمرکز بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها