کد خبر : 1869502 | 20 بهمن 1401 ساعت 14:21 | 29.5K بازدید | 14 دیدگاه

هزار تومان به ما کمک نکرده‌اند

تقدیر ویژه پژمان نوری، او نبود ملوان به چه روزی می‌افتاد

پژمان نوری می‌گوید باید برای ملوان فکری اساسی کرد تا این تیم به سرنوشت دیگر تیم‌های گیلانی دچار نشود.

تقدیر ویژه پژمان نوری، او نبود ملوان به چه روزی می‌افتاد

به گزارش "ورزش سه"، پژمان نوری، مدیرعامل ملوان بندر انزلی که از وضعیت این تیم گلایه داشت، در ابتدا گفت: من همیشه می‌گویم وقتی دنبال موفقیت هستیم باید حاشیه را دور کنیم. تیمی که حاشیه داشته باشد مطمئنا به نتیجه نمی‌رسد و این مستلزم این است که تیم از نظر مالی مشکلی نداشته باشد. خداراشکر مهندس پوررشید را داریم که جور همه را می‌کشد و منابع مالی را تامین می‌کند. نباید تمام بار مشکلات را روی دوش یک نفر بیندازیم. ما علاوه بر ملوان اصلی، ملوان ب را در لیگ سه داریم، تیم بانوان و پایه‌ها را داریم. در این چهار سالی که این مسئولیت را برعهده دارم جز حرف چیزی نشنیده‌ام. یعنی فقط وعده وعید بوده است. جز اینکه یک‌سری صحبت‌ها شد که باعث دلسردی شد، چیزی نبوده.

او در ادامه گفت: من خودم آرام هستم و سعی می‌کنم بیشتر عمل کنم و کمتر حرف بزنم، ولی به یک جایی می‌رسانند که آدم یک‌سری صحبت‌ها را کند. یک مسئول بیاید بگوید من امسال هزار تومان به پژمان و ملوان کمک کرده‌ام؛ فقط حرف و وعده بوده است. جاهای دیگر می‌گویند ما فلان کار را کرده‌ایم. شما هرکاری کرده‌اید بیایید بگویید؛ هیچ اتفاقی نیفتاده است.

1734722

نوری اضافه کرد: همین تهران رفتن و برگشتن تیم ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد و این پول از کجا باید بیاید؟ مهندس پوررشید چقدر توان دارد؟ با همه مشکلات این چندماه تمام می‌شود ولی باید یک فکری به حال ملوان کرد و زیر نظر یک ارگانی باشد. مثل همان سالی که منطقه آزاد بود و نتیجه‌اش این شد که تیم به فینال جام حذفی رفت. اگر پرداختی باشگاه به موقع نبود تیم به مشکل می‌خورد. ما تمام سعیمان این بوده که بچه‌ها در کمال آرامش به کارشان ادامه دهند. ولی اینکه یک‌سری رفتارها باعث دلسردی آنهایی باشد که کار می‌کنند، درست نیست.

او در پایان راجع به نیاز ملوان به اتحاد گفت: من همیشه گفته‌ام زمانی موفق می‌شویم که همه با هم متحد باشیم. هرکس اگر گوشه کار را بگیرد همه چیز حل می‌شود. اگر ما مهندس پوررشید را نداشتیم چه اتفاقی برای ملوان می‌افتاد؟ ما هم یکی مثل چوکا و سپیدرود و تمام تیم‌های گیلانی می‌شدیم که وضعیتشان را می‌دانید. امسال یک‌جوری می‌گذرد، ولی باید به فکر ملوان بود.

دیدگاه‌ها