کد خبر : 1869518 | 20 بهمن 1401 ساعت 16:47 | 31.2K بازدید | 3 دیدگاه

روز ال‌کلاسیکوی برگشت؛

تاریخ بازگشت دمبله به ترکیب بارسا مشخص شد

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، این روزها به دلیل مصدومیت دور از میادین است ولی انتظار می رود برای بازی برگشت لالیگا مقابل رئال وارد ترکیب تیمش شود.

تاریخ بازگشت دمبله به ترکیب بارسا مشخص شد

 به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله 12 روز پیش در ترکیب اصلی بارسلونا برای دیدار برابر خیرونا قرار داشت، اما در دقیقه 26 دچار مصدومیت شد و جایش را به پدری داد. شرایط او در هنگام خروج از زمین چندان خوب به نظر نمی‌رسید و همین باعث شد که بسیاری از هواداران بارسا و همچنین کادر فنی این تیم به شدت نگران وضعیت این بازیکن فرانسوی شوند. 

1796110

سپس تیم پزشکی بارسلونا اعلام کرد که پس از تست‌های تکمیلی مشخص شده که دمبله حداقل پنج هفته قادر به همراهی بارسا نیست و هر دو بازی رفت و برگشت برابر یونایتد و بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر رئال را از دست خواهد داد.

طبق ادعای آاس، مصدومیت دمبله حساس است و کادر فنی هیچ اصراری برای بازگشت زودهنگام او به میادین ندارد و ترجیح می دهد او مدت زمان بیشتری ریکاوری کند. دمبله قرار است طبق برنامه 15 روز آینده فیزیوتراپی کند تا پارگی عضله او کاملا ترمیم شود. سپس 15 روز در زمین به کارهای استقامتی و تمرین با توپ خواهد پرداخت و انتظار می رود برای بازی 19 مارس(28 اسفند) برابر رئال در نوکمپ مهیای ورود به ترکیب بارسا شود. این بازی برگشت دو تیم در لالیگاست و از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

دیدگاه‌ها