کد خبر : 1869543 | 20 بهمن 1401 ساعت 20:35 | 20.9K بازدید | 16 دیدگاه

اتحادیه اعلام کرد: پرونده انضباطی علیه یونایتد و پالاس

اتحادیه فوتبال انگلیس برای دو باشگاه منچستریونایتد و کریستال پالاس به دلیل درگیری بازیکنانشان در دیدار روز شنبه دو تیم پرونده انضباطی تشکیل داده و آنها را جریمه خواهد کرد.

اتحادیه اعلام کرد: پرونده انضباطی علیه یونایتد و پالاس

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار روز شنبه منچستریونایتد و کریستال پالاس که به میزبانی شیاطین سرخ در اولدترافورد برگزار شد در اواخر بازی شاهد درگیری بازیکنان دو تیم بودیم. درگیری‌ای که در نهایت به اخراج کاسمیرو، هافبک یونایتد، منجر شد. یونایتد در این بازی با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید.

اتحادیه فوتبال انگلیس امروز اعلام کرد هر دو باشگاه به دلیل درگیری شدید بازیکنانشان با جریمه مالی مواجه شده‌اند و علیه آنها یک پرونده انضباطی تشکیل شده است.

1800291

در جریان این درگیری ابتدا آنتونی از منچستریونایتد توسط بازیکنان پالاس به بیرون از زمین هل داده شد. کاسمیرو در دفاع از هموطنش گلوی ویل هیوز را گرفت و به همین علت از زمین اخراج شد. اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، بعد از مسابقه از تصمیم داور انتقاد کرد و گفت در دیگر بازی‌ها صحنه‌های مشابهی رخ داده و داورها کسی را از زمین اخراج نکرده‌اند.

1800293

کاسمیرو پیش از این به دلیل رفتار خشن سه بازی از همراهی تیمش محروم شده بود. او به همین دلیل دیشب در جریان تساوی 2-2 یونایتد مقابل لیدز در میدان حضور نداشت.

در بیانیه اتحادیه فوتبال چنین آمده است: "دو باشگاه منچستریونایتد و کریستال پالاس نتوانستند بازیکنانشان را مجبور به رفتار مناسب کنند و جلوی رفتار تحریک‌آمیز آنها را بگیرند. به همین دلیل علیه هر دو باشگاه پرونده انضباطی تشکیل شده و آنها تا روز 13 فوریه فرصت دارند تا توضیحاتشان را به اتحادیه منعکس کنند".

1800294

دیدگاه‌ها