کد خبر : 1869550 | 20 بهمن 1401 ساعت 21:47 | 116K بازدید | 23 دیدگاه

همسر سابق ستاره برزیلی:

قسم که سهل است، برای دنی آلوز داخل آتش می‌پرم!

همسر سابق دنی آلوز، ستاره برزیلی که به اتهام تجاوز در زندان به سر می‌برد، از او دفاع کرده و می‌گوید با شناختی که از آلوز دارد او امکان ندارد به زنی تعرض کند.

قسم که سهل است، برای دنی آلوز داخل آتش می‌پرم!

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز، ستاره کهنه‌کار برزیلی، در ماه ژانویه به اتهام تجاوز بازداشت شده و در حال حاضر با قرار بازداشت بدون وثیقه در زندانی در منطقه کاتالونیای اسپانیا به سر می‌برد.

اما همسر و مدیر برنامه‌های سابق این ستاره برزیلی، دینورا سانتانا، امروز به دفاع از دنی آلوز برخاست و گفت امکان ندارد این ستاره سابق بارسا بتواند به زنی تعرض کند. سانتانا در دفاع از آلوز تا جایی پیش رفت که گفت حتی حاضر است خودش را به خاطر او در آتش بیندازد.

1796257

سانتانا مادر دو فرزند دنی آلوز است و به مدت 10 سال با او زندگی می‌کرد. او در مصاحبه‌ای با رسانه‌های اسپانیایی گفت: "همه در حال محکوم کردن و سرزنش کردن دنی هستند، بدون اینکه هیچ دادگاهی او را محکوم کرده باشد. امکان ندارد دنی به زنی تعرض کند. من 10 سال با او زندگی می‌کردم و 22 سال است که می‌شناسمش".

همسر سابق دنی آلوز در پاسخ به اینکه حاضر است درباره بی‌گناهی همسر سابقش قسم بخورد گفت: "قسم که سهل است، حاضرم خودم را در آتش بیندازم. در بیست سالی که با هم بودیم دنی حتی یک بار با صدای بلند با من حرف نزد. جر و بحث در زندگی زناشویی طبیعی است؛ ولی او هیچوقت با من بدرفتاری نکرد. او با دیگر زن‌هایی که می‌شناختم هم همین‌طور رفتار می‌کرد. او اعتقاد داشت با یک زن باید مثل ملکه رفتار کرد. او این را از رفتار و احترامی که پدرش به مادرش می‌گذاشت یاد گرفته بود".

1797515

دنی آلوز روز 20 ژانویه تا زمان برگزاری جلسه دادگاهش به زندان افتاد و دادگاه قرار وثیقه برای او را نپذیرفت. وقتی در اواخر دسامبر 2022 اتهامات تجاوز علیه او مطرح شد، آلوز خودش را به پلیس معرفی کرد و مدعی شد بی‌گناه است.

دیدگاه‌ها