کد خبر : 1869560 | 20 بهمن 1401 ساعت 23:59 | 29.7K بازدید | 20 دیدگاه

موسیالا: بلینگام یک جواهر است

جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، به سابقه دوستی‌اش با جود بلینگام، ستاره جوان دورتموند، از دوران نوجوانی اشاره کرده و بلینگام را جواهر دنیای فوتبال خواند.

موسیالا: بلینگام یک جواهر است

به گزارش "ورزش سه"، رقابت بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در فوتبال آلمان رقابتی سنتی است که دیدارهای دو تیم را به پرهیجان‌ترین دربی فوتبال این کشور تبدیل کرده است. در حال حاضر دو ستاره جوان از این دو تیم، جمال موسیالا و جود بلینگام، به عنوان پدیده‌های درخشان فوتبال مطرح هستند، اما این دو رقیب جوان رفاقتی چند ساله دارند.

جمال موسیالا و جود بلینگام به عنوان آینده‌دارترین جوان‌های فوتبال اروپا مطرح هستند. موسیالا امروز در مصاحبه با نشریه بیلد به ستایش از بلینگام پرداخت و گفت از دوران کودکی با این ستاره انگلیسی دوست بوده است.

1800331

موسیالا در این مصاحبه گفت: "جود فوتبالیستی بی‌نظیر است. او اعتماد به نفس فوق‌العاده‌ای هم دارد که در زمین قابل مشاهده است. حتما دیده‌اید که جود در 19 سالگی سعی می‌کند تیم را رهبری کند. این خیلی جالب و عجیب است. اشتیاق او به پیروزی هم که دیگر نیازی به تعریف ندارد. تکنیک بلینگام آن‌قدر ناب است که کسی نتواند کنترلش کند. از هر نظر که نگاه کنیم او یک فوتبالیست بی‌نظیر است."

موسیالا در ادامه به موضوعی اشاره کرد که کمتر کسی از آن باخبر بود. موسیالا در حال حاضر بازیکن تیم ملی آلمان است ولی او سابقه بازی در تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه انگلیس را داشته و از همان زمان با جود بلینگام هم‌تیمی بوده است. موسیالا می‌گوید از دوران نوجوانی در انگلیس بین او و جود بلینگام رفاقتی صمیمی به وجود آمده است.

1800332
جمال موسیالا با پیراهن تیم ملی نوجوانان انگلیس

ستاره جوان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان گفت: "دوران حضورم در انگلیس عالی بود. با خیلی‌‌ها دوست شدم که هنوز با هم در تماسیم. من در آکادمی چلسی بودم که آکادمی درجه‌ یکی است و ستاره‌های زیادی پرورش داده. من خیلی از چیزهایی که امروز به عنوان فوتبالیست دارم را مدیون انگلیس هستم. در تیم‌های ملی پایه با جود هم‌بازی بودیم و از همان موقع رفیق شدیم. ما رفقای خوبی هم هستیم."

دیدگاه‌ها