کد خبر : 1869567 | 21 بهمن 1401 ساعت 08:03 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

به جز فدراسیون هیچ کجا پاداشی به ما نداد

سیاوشی: چند پیشنهاد خارجی داشتم

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: به جز فدراسیون هندبال، جایی به ما پاداش نداد.

سیاوشی: چند پیشنهاد خارجی داشتم

به گزارش "ورزش سه" محمد سیاوشی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص عملکرد و حضور ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جهان اظهار داشت: خوشبختانه حضور در مسابقات هندبال قهرمانی جهان واقعا به آینده هندبال ما کمک کرد و خیلى از بازیکنان ما توانستند خودشان را به دنیا نشان بدهند.

وی در ادامه در خصوص رقبای ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: بازی سنگینى برابر شیلى داشتیم. بازى اول جام همیشه سخت و پراسترس است و خدا را شکر از این بازى سر بلند بیرون آمدیم و با اینکه از حریف عقب بودیم، به پیروزی رسیدیم و توانستیم به دور دوم صعود کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا پس از درخشش در مسابقات قهرمانی جهان پیشنهادی از سوی باشگاه‌های خارجی داشتید، گفت: بعد از بازی‌ها یکى دو پیشنهاد خارجی داشتم، اما فعلا با تیم سپاهان قرارداد دارم و به حضور در جام باشگاهاى آسیا فکر می‌کنم. انشاءالله بعد از باشگاهاى آسیا ببینم هرجا شرایط بهتری داشت می‌روم.

 وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای صعود به دور دوم مسابقات از سوی مسئولین پاداشی دریافت کرده‌اید، خاطرنشان کرد: هنوز به غیر از پاداشى که فدراسیون به ما داده هیچ کجا هیچ پاداشى به ما نداده و ما همچنان منتظریم تا به بازیکناى تیم ملى هندبال که در جام جهانى هم به پیروزی رسیدند و هم از گروه صعود کردند پاداش داده شود. ما همچنان امیدواریم و امیدوار.

دیدگاه‌ها