کد خبر : 1869582 | 21 بهمن 1401 ساعت 10:24 | 64.9K بازدید | 140 دیدگاه

خارجی جدید تی‌تی‌ها از اسپانیا آمد؛

بازیکن سابق اودینزه و اوساسونا در لباس تراکتور (عکس)

باشگاه تراکتور با وینگر سابق اودینزه و اوساسونا قرارداد بست.

بازیکن سابق اودینزه و اوساسونا در لباس تراکتور (عکس)

به گزارش ''ورزش سه''، تیم فوتبال تراکتور که روند فوق‌العاده‌ای با پاکو خمس داشته و به رتبه چهارم جدول رسیده، برای تقویت خط هجومی خود جیمی رومرو را به خدمت گرفت تا تعداد خارجی‌هایش پس از ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین و صفاء هادی به چهار بازیکن افزایش پیدا کند.

جیمی رومرو اسپانیایی که توانایی بازی در پست‌های وینگر و هافبک تهاجمی را دارد، پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، با عقد قرارداد رسمی شاگرد پاکو خمس شد.

این بازیکن ۳3ساله فوتبالش را در تیم آلباسته بالومپیه اسپانیا آغاز کرده و سپس راهی فوتبال ایتالیا شده و پیراهن تیم‌های اودینزه و باری را برتن کرده است. رومرو که قرارداد بلندمدتی با تیم اودینزه منعقد کرده بود، به طور قرضی در تیم‌های گرانادا، اردو اسپور ترکیه، رئال مادرید ب و رئال ساراگوسا بازی کرد.

1800363

رومرو در سال ۱۷-۲۰۱۶ به عضویت اوساسونا درآمد و سپس پیراهن تیم‌های کوردوبا، لوگو و کارتاگنا در اسپانیا و قره‌باغ در آذربایجان را بر تن کرد.

این بازیکن سابقه بازی و گلزنی در لیگ اروپا و مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را دارد. همچنین رومرو در لیگ‌های معتبری همچون لالیگا و سری آ بازی کرده و با تیم قره‌باغ نیز به دو جام قهرمانی در لیگ آذربایجان دست یافته است.

رومرو تاکنون ۱۳۱ بار در پست وینگر راست بازی کرده و آمار ۱۹ گل و ۲۰ پاس گل از خود برجای گذاشته است.

گفتنی است، باشگاه تراکتور برای این بازیکن درخواست صدور ITC کرده و امیدوار است هرچه زودتر‌ این بازیکن را در ترکیب خود ببیند.

دیدگاه‌ها