کد خبر : 1869583 | 21 بهمن 1401 ساعت 10:30 | 35.7K بازدید | 14 دیدگاه

قطر و دو رقیب جدی برای خرید منچستریونایتد

پنج خریدار جدی آماده ارائه پیشنهاد خود به خانواده گلیزر برای خرید باشگاه منچستریونایتد هستند. قطری‌ها باید برای خرید این باشگاه با سِر جیم رتکلیف و گروهی از سرمایه‌گذاران آمریکایی رقابت کنند.

قطر و دو رقیب جدی برای خرید منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌ها در انگلیس حاکی است نبرد خریداران احتمالی باشگاه منچستریونایتد وارد مرحله‌ای تازه شده است. به گزارش دیلی‌میل این هفته گروهی از سرمایه‌گذاران قطری رسما برای خرید این باشگاه وارد میدان خواهند شد.

اما قطری‌ها برای رسیدن به این هدف با چهار رقیب مواجه هستند. خانواده گلیزر، مالکان فعلی یونایتد، جمعه آینده را به عنوان ضرب‌الاجل ارائه پیشنهادها اعلام کرده‌اند. اما پنج خریدار احتمالی تا هفته آینده به سه کنسرسیوم کاهش خواهد یافت و شاهد رقابت قطری‌ها، آمریکایی‌ها و سِر جیم رتکلیف خواهیم بود.

1800365

سرمایه‌گذاران قطری می‌دانند رقابتی دشوار با آمریکایی‌ها و همچنین رتکلیف که ثروتمند‌ترین مرد بریتانیا شناخته می‌شود خواهند داشت. در مرحله اول، پیشنهاد‌دهنده‌ها بعد از ارائه رقم مد نظرشان به داده‌های محرمانه باشگاه دسترسی پیدا خواهند کرد.

دیلی‌میل می‌گوید پیش از این گروهی از عربستان، که البته با گروهی که مالکیت باشگاه نیوکسل را در اختیار گرفته متفاوت است، مذاکراتی با خانواده گلیزر انجام داده ولی خبرها حاکی است عربستانی‌ها تمایلی به حضور در مزایده نهایی ندارند.

1800367
سِر جیم رتکلیف

خانواده گلیزر برای فروش باشگاه منچستریونایتد خواهان دریافت چیزی نزدیک به 6 میلیارد یورو هستند، هر چند این رقم اعلام عمومی نشده است. البته در صورتی که هیچ خریداری حاضر به پرداخت یک‌جای مبلغ مدنظر آنها نباشد گلیزرها حاضرند با فروش بخشی از سهامشان موافقت کنند. در هر صورت، سهام مالکیتی باشگاه دیگر در اختیار این خانواده آمریکایی نخواهد بود.

1800368

دیدگاه‌ها