کد خبر : 1869584 | 21 بهمن 1401 ساعت 10:48 | 62.4K بازدید | 41 دیدگاه

احتمال جذاب در فرانسه: پیوستن گواردیولا به مسی

برخی گزارش‌ها حاکی است در صورت جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی احتمال پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن بیشتر از سایر گزینه‌هاست.

احتمال جذاب در فرانسه: پیوستن گواردیولا به مسی

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که باشگاه منچسترسیتی به نقض گسترده قوانین مالی متهم شده و انتظار می‌رود در صورت اثبات این اتهام‌ها سیتیزن‌ها با مجازات‌های سنگینی روبرو شوند پپ گواردیولا در این شرایط بغرنج بیشتر از هر زمان دیگری به ترک این باشگاه نزدیک به نظر می‌رسد.

در روزهای گذشته گمانه‌زنه‌های زیادی درباره مقصد احتمالی گواردیولا در صورت ترک منچسترسیتی مطرح شد، اما امروز رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند در بین این گزینه‌ها احتمال انتقال او به پاری‌سن‌ژرمن بیشتر است. پاریسی‌ها این روزها شرایط سیتی و گواردیولا را به دقت زیر نظر دارند.

1800370

در صورتی که این اتفاق رخ بدهد گواردیولا بار دیگر به شاگرد سابقش لیونل مسی خواهد پیوست و این چیزی است که مدیران پی‌اس‌جی را به جذب مربی کاتالان علاقه‌مند کرده است.

این گزارش‌ها در حالی مطرح می‌شود که هر بار احتمال جدایی پپ از سیتی مطرح می‌شود معمولا اولین گزینه‌ای که به ذهن می‌رسد بازگشت او به بارسلوناست. اما ژاوی در حال حاضر صدرنشین لالیگاست و با توجه به حمایت لاپورتا و مدیریت باشگاه بعید است که پپ بتواند به نوکمپ برگردد.

چند رسانه فرانسوی هم امروز گزارش دادند که پاری‌سن‌ژرمن از نتایج اخیر این تیم تحت هدایت کریستوف گالتیه راضی نیست و به خصوص شکست اخیر مقابل مارسی مدیران این باشگاه را عصبانی کرده است. در صورتی که گالتیه نتواند هر چه سریع‌تر نتایج بهتری به دست بیاورد احتمال اخراج او به شدت بالا خواهد رفت.

1800371

دیدگاه‌ها