کد خبر : 1869602 | 21 بهمن 1401 ساعت 12:40 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

شوخی باشگاه آمریکایی با احتمال انتقال اوبامیانگ

باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی بعد از شایعاتی که درباره انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ از چلسی به این باشگاه مطرح شده با انتشار یک ویدیو با این شایعات شوخی کرد.

شوخی باشگاه آمریکایی با احتمال انتقال اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر گزارش‌های متعددی درباره مذاکره بین چلسی و لس‌آنجلس اف‌سی برای انتقال اوبامیانگ به این باشگاه آمریکایی مطرح شده است. این مهاجم 33ساله گابنی که از شرایط خود در چلسی ناراضی است، قصد دارد برای بازگشت به ترکیب اصلی مدتی در یک تیم دیگر بازی کند.

تنش در رابطه اوبامیانگ و گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، زمانی به اوج رسید که نام این مهاجم از فهرست 25 نفره بازیکنان چلسی برای حضور در لیگ قهرمانان خط زده شد. چلسی که در ماه ژانویه چندین بازیکن به خدمت گرفته احساس می‌کند دیگر به اوبامیانگ نیازی ندارد.

1798974

اما اوبامیانگ در نیم‌فصل باقی‌مانده امسال نمی‌تواند در تیم‌های اروپایی بازی کند، چرا که پنجره نقل و انتقالات زمستانی در این قاره بسته شده است. به همین علت است که احتمال پیوستن او به لیگ MLS در آمریکا بالا به نظر می‌رسد.

بعد از شایعات روزهای اخیر درباره انتقال این ستاره چلسی به لس‌آنجلس‌ اف‌سی در آمریکا این باشگاه امروز با انتشار یک ویدیو با شایعات شوخی کرد. در این ویدیو یک کلاه بیس‌بال نشان داده می‌شود که در یک جعبه قرار دارد. بر روی این کلاه برچسبی وجود دارد که روی آن عبارت "پست بین‌المللی" دیده می‌شود و البته آدرس فرستنده در فیلم محو شده است.

1800396

اوبامیانگ در سپتامبر 2022 از بارسلونا به چلسی پیوست. کاپیتان سابق آرسنال اما در این تیم به هیچ وجه در حد انتظار ظاهر نشده و تا این لحظه در 17 مسابقه برای چلسی تنها 3 گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها