کد خبر : 1869610 | 21 بهمن 1401 ساعت 13:16 | 18.7K بازدید | 7 دیدگاه

می‌توانستیم گل گهر را شکست بدهیم

کاظمیان: اگر VAR بود پنالتی روی من را می‌گرفت

مهاجم مس کرمان می‌گوید آنها توان پیروزی مقابل گل‌گهر را هم داشتند.

کاظمیان: اگر VAR بود پنالتی روی من را می‌گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، مس کرمان توانست از یک بازی سخت خارج از خانه مقابل گل‌گهر امتیاز بگیرد. در واقع کرمانی‌ها درحالی‌که در آستانه پذیرفتن یازدهمین شکست فصلشان بودند، در واپسین لحظات توانستند با یک امتیاز از سیرجان برگردند.

امین کاظمیان درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی خواهیم داشت و دقیقا همین‌طور هم شد. منتها ما نیز تاکتیک و برنامه خودمان را داشتیم؛ به این صورت که در نیمه اول بیشتر دل به ضدحملات بسته بودیم. به همین دلیل در نیمه اول به حریف موقعیت خاصی ندادیم. در نیمه دوم نیز آنها به گل رسیدند و در عین حال حق ما هم بود که گل بزنیم و خدا را شکر که در آخرین لحظات این اتفاق افتاد.

وی در همین رابطه ادامه داد: اگر خودمان کمی بیشتر دقت می‌کردیم و اگر داور کمی با ما مهربان بود، حتی می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. برای حداکثر امتیاز رفته بودیم و عملکردمان طوری بود که حق ما در این بازی باخت نبود.

بازیکن مس کرمان درباره خبر فوت میروسلاو بلاژویچ که در مقطعی هدایت مس کرمان را بر عهده داشته اظهار داشت: در برهه‌ای مربی بزرگی به نام میروسلاو بلاژویچ بالای سر تیم مس کرمان بود، ما نوجوان بودیم و این شانس را نداشتیم تا زیر نظر ایشان شاگردی کنیم. ولی در وصف ایشان شنیده‌ایم که یک مربی بسیار دلسوز و با درک و دانش بالا بوده‌اند. جالب است بدانید مرحوم بلاژویچ الگوی بسیاری از مربیان کرمانی است و قطعا زحماتی که این مربی برای فوتبال ملی و برای فوتبال کرمان کشید هیچوقت فراموش نمی‌شود.

کاظمیان درباره شکست نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت که باعث شد مس کرمان با منطقه سقوط اختلاف چهار امتیازی به دست آورَد و نسبتا در حاشیه امن قرار بگیرد، عنوان کرد: همیشه به بچه‌های تیم تاکید کرده‌ام که ما باید بازی به بازی پیش برویم و هیچ توجهی به نتایج سایر تیم‌ها نداشته باشیم. چرا که اگر بخواهیم به تیم‌های بالاتر یا تیم‌های پشت سر نگاه کنیم تیم تحت فشار روانی قرار می‌گیرد. امسال فقط برای ماندن در لیگ برتر می‌جنگیم تا به امید خدا از فصل بعد برای رسیدن به جایگاه‌های بهتر برنامه ریزی کنیم.

او درباره صحنه‌ای از بازی که معتقد بود روی او خطای پنالتی شده اما داور آن را تمارض تشخیص داده، توضیح داد: اگر دقت کنید در این بازی دو صحنه مشکوک روی من اتفاق افتاد. به فیلم گل تیم گل‌گهر دقت کنید می‌بینید خطایی روی من انجام شده که از چشم آقای داور دور ماند. در آن لحظه صدای سوت را که شنیدم فکر کردم داور خطا گرفته، اما فهمیدم که اعلام گل کرده است. چند دقیقه بعد چند بازیکن حریف را که جا گذاشتم رو در روی آرمین سهرابیان قرار گرفتم و وقتی او را جا گذاشتم پای این بازیکن به پای من اصابت کرد و روی زمین افتادم. شک ندارم که آن صحنه پنالتی بود. شما و دیگران را به تماشای این دو صحنه دعوت می‌کنم و به این سؤال پاسخ دهید که داور چرا این دو خطا را نادیده گرفته است؟

وی ادامه داد: در بازی با پیکان هم یک پنالتی ما را نگرفتند و در عین حال برای حریف پنالتی گرفتند. چرا دوست ندارند که ما امتیاز بگیریم؟ مس کرمان تیم یک شهر نیست، بلکه تیم اول یک استان است و حداقل دو میلیون هوادار با نتایج این تیم زندگی می‌کنند. امیدوارم این اشتباهات برای مس کرمان به حداقل برسد.

کاظمیان در ادامه با اشاره به لزوم ورود VAR به فوتبال ایران، افزود: به اعتقاد من VAR نیاز مبرم فوتبال ماست. در این خصوص داریم از کل دنیا عقب می‌افتیم و این خوب نیست. باور کنید بازیکنان خارجی وقتی می‌بینند در این فوتبال خبری از وار نیست تعجب می‌کنند. با این شرایط قطعا تیم‌های ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی به مشکل خواهند خورد. امیدوارم فدراسیون کمی بیشتر دل به کار بدهد و زیرساخت‌ها را فراهم کند و VAR را بیاورد. چرا که با این کار کمک بزرگی به فوتبال ایران خواهد شد.

مهاجم مس کرمان در پایان گفت: امیدوارم همان‌طور که مسئولان استانی فصل گذشته در کنار تیم بودند و با حمایت خود کمک کردند به لیگ برتر برگردیم، این فصل نیز حامی ما باشند تا بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و به زودی مس کرمان را به جایگاه سابقش که حضور در آسیا بوده برگردانیم.

دیدگاه‌ها