کد خبر : 1869629 | 21 بهمن 1401 ساعت 15:05 | 38.3K بازدید | 42 دیدگاه

ما همه پشت وینیسیوس هستیم

شوامنی: به وینیسیوس و رودیگر عربی فحش می‌دادند!

اورلین شوامنی، در نشست خبری بازی با الهلال، فاش کرد که در بازی قبلی مقابل الاهلی، وینیسیوس و آنتونیو رودیگر مورد توهین و فحاشی بازیکنان حریف قرار گرفتند.

شوامنی: به وینیسیوس و رودیگر عربی فحش می‌دادند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی 4-1 برابر الاهلی در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان خود را برای بازی فینال مقابل الهلال مهیا می‌کند. این می‌تواند دومین جام برای دو خرید تابستانی رئال یعنی اورلین شوامنی و رودیگر باشد.

1800440

شوامنی، هافبک فرانسوی رئال، در نشست خبری این بازی گفت: «قهرمانی جهان با رئال رویایی است. رئال فصل قبل به شکلی تماشایی قهرمان چمپیونزلیگ شد و حالا می‌خواهیم قهرمان جهان شویم. برای پیروزی در بازی فردا همه توانمان را خواهیم گذاشت.»

شوامنی در مورد وینیسیوس گفت: «وینی شرایط خوبی دارد و همه می‌دانیم که در فوتبال گاهی شرایط پیچیده می‌شود و باید برابر رقبا و هوادرانشان دوام بیاوریم. ما پشتیبان وینی هستیم و از او همیشه حمایت می‌کنیم. مهم این است تمرکز وینی فقط روی فوتبال باشد و در همین سطح بالا بازی کند. در بازی اخیر با الاهلی من شاهد بودم که بازیکنان این تیم به وینیسیوس چیزهایی به عربی می‌گفتند که قطعا حرف‌های خوبی نبودند. آن‌ها به رودیگر هم فحاشی می‌کردند. نژادپرستی در فوتبال باید به صفر برسد و این غیرقابل تحمل است.»

1800441

اهمیت این جام برای شوامنی: «این جام نه فقط برای من که برای رئال مادرید بسیار مهم است. رئال در هر رقابتی برای قهرمانی می‌جنگد.»

فشار بازی در رئال مادرید: «من به خوبی از فشار بازی در رئال آگاه بودم؛ چون رئال بزرگترین باشگاه دنیاست. توقع و انتظارات از رئال همیشه بالاست و من هم می‌دانم باید بهتر شوم. اخیرا برای تماشای یک بازی بسکتبال به پاریس رفتم، در حالی که تیم بازی داشت و واقعا کار اشتباهی بود. پشیمان شدم و عذرخواهی هم کردم. دیگر هرگز چنین چیزی از من نخواهید دید.»

دیدگاه‌ها