کد خبر : 1869695 | 22 بهمن 1401 ساعت 01:58 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

طیبی در دقیقه محبوب اخراج شد!

حذف تلخ پالما با ایرانی‌ها از کوپا دل ری

ستاره ایرانی تیم فوتسال پالما در جریان شکست مقابل خاین از زمین اخراج شد.

حذف تلخ پالما با ایرانی‌ها از کوپا دل ری

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل ری فوتسال اسپانیا، تیم پالما در حالی که حسین طیبی و مسلم اولادقباد را در اختیار داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب به مصاف تیم خاین رفت.

پالما که در دقیقه ۸ یک گل به ثمر رسانده و از تیم خاین پیش افتاده بود، در دقیقه ۱۵ با دریافت دومین کارت زرد توسط حسین طیبی که عدد مورد علاقه این ملی‌پوش ایرانی هم بود، یک اخراجی داد و به مدت دو دقیقه چهار نفره شد.

در ادامه مسابقه تیم خاین موفق شد گل تساوی را به ثمر رساند و در نیمه دوم هم دو تیم در گلزنی ناکام بودند تا بازی به ضربات پنالتی برود و تیم صعود کننده به نیمه نهایی کوپا دل ری در این ضربات مشخص شود.

تیم فوتسال پالما در ضربات پنالتی دو ضربه از دست داد، اما خاین چهار پنالتی را تبدیل به گل کرد تا در نهایت به برتری ۴ بر ۲ در پنالتی‌ها برسد و به‌عنوان آخرین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا شود.

تیم خاین که بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به یاران طیبی و اولادقباد یک پله بالاتر در جایگاه دوم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا قرار دارد، در جام حذفی نیز توانست عملکرد بهتری نسبت به پالما داشته باشد و به نیمه نهایی برسد.

دیدگاه‌ها