کد خبر : 1869710 | 22 بهمن 1401 ساعت 09:51 | 5.7K بازدید | 5 دیدگاه

پیولی: این پیروزی تولد دوباره میلان است

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که پیروزی برابر تورینو از اهمیت خاصی برای این تیم برخوردار است.

پیولی: این پیروزی تولد دوباره میلان است

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ ایتالیا به مصاف تورینو رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
آنها یک ماه بودند که نتوانسته بودند در هیچ یک از دیدارهایشان در رقابت‌های مختلف به پیروزی برسند و کسب سه امتیاز این بازی با تک گل اولیویه ژِیرو برای این تیم بسیار مهم و ارزشمند به نظر می‌رسد. 
پیولی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما مطمئنا باید این پیروزی را به عنوان تولد دوباره میلان ببینیم. می‌دانستیم که کار دشواری داریم و تورینو به ما اجازه نخواهد داد که توپ را به راحتی به حرکت دربیاوریم اما به سختی در خط دفاعی و خط حمله تلاش کردیم تا بتوانیم پیروز میدان شویم.»

1800597

سرمربی میلان درباره اهمیت این پیروزی گفت: «این همان قدم کوچکی بود که به آن نیاز داشتیم. گلی که زدیم باعث شد که مانع روانی از سر راه ما برداشته شود. هر روز تلاش می‌کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم اما در چند هفته اخیر موفق به انجام این کار نشده بودیم و همین باعث شده بود که دچار رنج روانی و فیزیکی شویم.»
او در پاسخ به سوالی درباره هدف میلان در پایان این فصل اضافه کرد: «ما باید همچنان به تلاش کردن و پیش رفتن ادامه دهیم. کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده می‌تواند نتیجه بسیار خوبی برای ما باشد اما در نهایت برای رسیدن به این هدف هم باید ثبات بیشتری را تا پایان فصل به نمایش بگذاریم.»

دیدگاه‌ها