کد خبر : 1869756 | 22 بهمن 1401 ساعت 13:21 | 45.7K بازدید | 37 دیدگاه

هازارد: بهترین گلی که دیدم گل رونالدو به یووه بود

ادن هازارد، مهاجم رئال مادرید، می‌گوید گل کریستیانو رونالدو به یوونتوس بهترین گلی بوده که در کل عمرش دیده است.

هازارد: بهترین گلی که دیدم گل رونالدو به یووه بود

به گزارش "ورزش سه"، هازارد یک سال پس از جدایی رونالدو از رئال مادرید به این تیم ملحق شد و پیراهن شماره هفت او را بر تن کرد. 
مدیران و هواداران این باشگاه امیدوار بودند که او بتوانند جای خالی این ستاره پرتغالی را در ترکیب رئال مادرید پر کند و به ستاره جدید این تیم تبدیل شود، اما این اتفاق هرگز رخ نداد. 
این بازیکن بلژیکی با مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدتی در این تیم روبه‌رو شد و نتوانست حتی ذره‌ای از درخششی که با پیراهن چلسی داشت را در رئال تکرار کند و به نظر می‌رسد که جدایی او از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستان سال آینده قطعی باشد. 
هازارد که پیش از این نیز بارها گفته بود که قبل از پیوستن به رئال مادرید هم طرفدار این تیم بوده بار دیگر این موضوع را ثابت کرد. 

1800641

او در پاسخ به این سوال که بهترین گلی که در عمرش دیده کدام گل بوده است گفت: «گلی که کریستیانو رونالدو برابر یوونتوس به ثمر رساند. پس از این گل از جایم بلند شدم و بیشتر از یک دقیقه جلوی تلویزیون برای او دست زدم.»
اشاره این بازیکن به گلی است که رونالدو در لیگ قهرمانان فصل 18-2017 با ضربه برگردان برابر یوونتوس زد و موفق شد دروازه جانلوییجی بوفون را باز کند. 

دیدگاه‌ها