کد خبر : 1869757 | 22 بهمن 1401 ساعت 13:31 | 69.1K بازدید | 36 دیدگاه

انتخاب غیرمنتظره رئال: مذاکرات با کلوپ شروع شد!

مدیران رئال مادرید قصد دارند یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، را در تابستان آینده به سانتیاگو برنابئو بیاورند.

انتخاب غیرمنتظره رئال: مذاکرات با کلوپ شروع شد!

به گزارش "ورزش سه"، شایعات زیادی درباره احتمال جدایی کارلو آنچلوتی از رئال مادرید در پایان فصل جاری به گوش می‌رسد. 
پیش از این گفته شده بود که مدیران این باشگاه از نتایج این فصل و عملکرد رئال در لالیگا چندان راضی نیستند و حتی هشدارهایی هم به این مربی ایتالیایی داده‌اند. در روزهای گذشته نیز شایعاتی درباره نشستن آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی برزیل و توافق با فدراسیون فوتبال این کشور مطرح شد. 
هرچند آنچلوتی و مدیران رئال و همچنین فدراسیون فوتبال برزیل این شایعه را تکذیب کرده‌اند، اما احتمال جدایی این مربی از رئال در پایان فصل زیاد به نظر می‌رسد. 

1791659

همین باعث شده که مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال گزینه‌ای برای جانشینی او باشند و به نظر می‌رسد که گزینه عجیب و غیرمنتظره‌ای را برای این کار انتخاب کرده‌اند. 
ال‌ناسیونال مدعی شده که مذاکرات بین این باشگاه و کلوپ از چند روز قبل آغاز شده و مدیران رئال امیدوار هستند که بتوانند این مربی آلمانی را به عنوان سرمربی در فصل بعد روی نیمکت تیم‌شان داشته باشند. 
این روزنامه می‌گوید کلوپ هم چندان به جدایی از لیورپول بی‌میل نیست و تماس‌هایی که از سوی نمایندگان رئال با او و نمایندگانش گرفته شده نشان می‌دهد که او هم در حال بررسی شرایط جدایی از این باشگاه لیگ برتری و حضور در رئال مادرید است. از خرید جود بلینگام به عنوان یکی از شروط اصلی کلوپ برای قبول پیشنهاد رئال نام برده شده است. 

دیدگاه‌ها