کد خبر : 1869766 | 22 بهمن 1401 ساعت 15:01 | 37.5K بازدید | 5 دیدگاه

این اصلا یک بازی خاص نیست

هیچ انگیزه‌ای برای انتقام از بارسلونا ندارم

کیکه ستین، مربی ویارئال، فردا باید تیمش را برابر بارسلونا هدایت کند و گفت که انگیزه‌ای برای انتقام از آبی و اناری‌ها ندارد.

هیچ انگیزه‌ای برای انتقام از بارسلونا ندارم

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین در ژانویه 2020 بود که جای ارنستو والورده را روی نیمکت بارسلونا گرفت و در تابستان همان سال پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن اخراج شد. بارسا با ستین قهرمانی لالیگا را به رئال واگذار کرد؛ در حالی که قبل از پاندمی کرونا صدرنشین بود. در لیگ قهرمانان نیز فاجعه شکست از بایرن رخ داد تا ستین برکنار شود. ستین بعدها گفت که در بارسلونا هرگز به او اعتماد نداشتند.

1800661

او اکنون هدایت ویارئال را برعهده دارد و تیمش فردا باید برابر بارسلونای صدرنشین قرار بگیرد. ویارئال در این بازی میزبان است. ستین در مورد اینکه آیا این برای او یک بازی انتقامی است، گفت: «اصلا این‌طور نیست. این هم یک بازی دیگر است و هیچ انگیزه انتقام‌جویی وجود ندارد. چرا دروغ بگویم؟ من از بارسا و فلسفه‌اش خوشم می‌آید و زمانی که ژاوی بازی می‌کرد، از تحسین‌کنندگانش بودم. او حالا هم به عنوان مربی کارش را خوب انجام داده و بارسا با او صدرنشین است. باید فردا هم‌سطح بارسا باشیم و ضمن ارائه یک بازی خوب، پیروز شویم.»

1540284

ستین ادامه داد: «در بسیاری از بازی‌های بارسا شاهد موقعیت‌های گلزنی بیشتر این تیم هستیم و فردا نیز همین‌طور خواهد بود. باید در دفاع مستحکم‌تر باشیم و سعی کنیم از شانس‌های خودمان خوب استفاده کنیم. پیروزی برابر بارسا ساده نیست ولی باید به آن‌ها نشان دهیم که تیم خطرناکی هستیم و قدرت آزار دادنشان را داریم.»

دیدگاه‌ها