کد خبر : 1869772 | 22 بهمن 1401 ساعت 15:12 | 96.4K بازدید | 31 دیدگاه

به لیگ برتری‌ها هشدار می‌دهم

گواردیولا: دسته 3 نه، باید به دسته چهارم سقوط کنیم

پپ گواردیولا به باشگاه‌‌های لیگ برتر طعنه زد و گفت که سیتی باید به دسته چهارم سقوط کند، ولی قبل از آن اجازه دهند از خودشان دفاع کنند.

گواردیولا: دسته 3 نه، باید به دسته چهارم سقوط کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه گذشته بود که لیگ برتر فوتبال انگلیس با نسبت دادن چند مورد تخلف مالی به باشگاه منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته جزیره را به نقض قوانین مالی فوتبال این سازمان متهم کرد.

1798798

پپ گواردیولا به نقش باشگاه‌های لیگ برتری در این اتهامات مشکوک است و اعتقاد دارد آنها چشم دیدن موفقیت‌های سیتی را ندارند. مربی اسپانیایی در این رابطه گفت: «وقتی یوفا چند سال پیش ما را متهم به نقض فرپلی مالی کرد، بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر درخواست اخراج ما از لیگ قهرمانان را کردند، چون می‌خواستند جای ما را اشغال کنند. آرسنال، تاتنهام، لیورپول، یونایتد و چلسی در میانشان بودند. در این دنیا نه دوستی دارید و نه دشمن و همه چیز بر اساس منافع است. الان نیز همین شرایط است. همه دوست دارند ما سقوط کنیم. ما را به دسته سوم بفرستید. نه، کافی نیست؛ باید به دسته چهارم سقوط کنیم. ما قبلا هم در این دسته‌های پایین بازی کرده‌ایم و برای سیتی اتفاق جدیدی نیست. ما باشگاهی نیستیم که در طول تاریخش افتخارات زیادی کسب کرده باشد، پس مشکلی نخواهد بود. من آنها را درک می‌کنم، ولی بهتر است اجازه دهند از خودمان دفاع کنیم.»

1795684

پپ ادامه داد: «به باشگاه‌های لیگ برتر هشدار می‌دهم که مراقب باشند، چون برخی از آنها دقیقا شرایط ما را دارند و در آینده متهم خواهند شد. گفتم که درک می‌کنم که دوست داشته باشند ما سقوط کنیم؛ ولی همان‌طور که در مورد یوفا از خودمان دفاع کردیم و تبرئه شدیم، بهتر است صبر کنند تا این بار نیز دفاع کنیم.»

دیدگاه‌ها