کد خبر : 1869773 | 22 بهمن 1401 ساعت 15:35 | 21.5K بازدید | 12 دیدگاه

زیکو:

مربی‌ای بهتر از آنچلوتی برای برزیل نداریم

اسطوره فوتبال برزیل از جمله کسانی است که مخالفتی با حضور مربی خارجی روی نیمکت سلسائو ندارد و کارلو آنچلوتی را برای این مهم، بهترین می‌داند.

مربی‌ای بهتر از آنچلوتی برای برزیل نداریم

به گزارش "ورزش سه"، از هفته‌ها پیش نام کارلو آنچلوتی به عنوان یکی از گزینه‌های مربی‌گری برزیل شنیده می‌شود. روز گذشته ESPN برزیل حتی ادعا کرد که مربی ایتالیایی رئال با فدراسیون فوتبال برزیل برای قراردادی سه‌ساله به توافق رسیده و فعلا قرار شده این مسئله علنی نشود. خبری که البته خیلی زود توسط فدراسیون فوتبال برزیل تکذیب شد و در اسپانیا هم می‌گویند که کارلتو و رئال در پایان فصل برای ادامه همکاری تصمیم‌گیری خواهند کرد.

1800673

زیکو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است کارلو آنچلوتی بهترین گزینه برای هدایت سلسائو است. او در این رابطه به مارکا گفت: «برای هدایت برزیل باید یک مربی غیرقابل بحث باشید که چیزی علیه‌تان وجود نداشته باشد. کارلو آنچلوتی نیز همه خصوصیات لازم برای مربی‌گری برزیل را در خودش دارد. او از تحسین‌کنندگان فوتبال برزیل است و به خوبی نیز سبک و فلسفه فوتبال ما را می‌داند. آنچلوتی از پرافتخارترین مربیان دنیاست و سابقه هم‌تیمی بودن و نیز هدایت برزیلی‌های زیادی را دارد.»

زیکو ادامه داد: «وینیسیوس زیر نظر او اوج گرفت. رودریگو و میلیتائو نیز با آنچلوتی بسیار پیشرفت کرده‌اند. من هیچ مخالفتی با حضور مربی خارجی روی نیمکت برزیل ندارم و اگر خبر توافق صحت داشته باشد، اتفاق بسیار خوبی است. صحبت از نام‌ها و اینکه مربی بعدی برزیلی باشد یا خارجی نیست. مربی‌ای باید روی نیمکت بنشیند که صلاحیت لازم را داشته باشد و قطعا آنچلوتی مربی ایده‌آلی است. او گزینه شماره یک من است.»

دیدگاه‌ها