کد خبر : 1869779 | 22 بهمن 1401 ساعت 16:01 | 57.9K بازدید | 14 دیدگاه

گی‌یرمو ماریپان:

من راز مهار مسی و نیمار را می‌دانم

گی‌یرمو ماریپان، مدافع میانی شیلیایی موناکو، چندین بار سابقه بازی برابر مسی و نیمار را دارد و می‌داند چطور باید برابر این دو فوق‌ستاره بازی کرد.

من راز مهار مسی و نیمار را می‌دانم

به گزارش "ورزش سه"، گی‌یرمو ماریپان راز مهار مسی و نیمار را می‌داند و قصد دارد در بازی امروز موناکو برابر پی‌اس‌جی از آن استفاده کند. هرچند او امشب مسی را روبروی خود نخواهد دید و از سه ضلع مثلث تهاجمی پاریسی‌ها فقط نیمار در میدان خواهد بود. امباپه و مسی هر دو مصدوم هستند.

1800679

ماریپان که بین سال‌های 2017 تا 2019 برای آلاوس بازی می‌کرد و در تیم ملی شیلی نیز سابقه بازی برابر مسی و نیمار را دارد، به ADN گفت: «بازی برابر مسی، نیمار و امباپه بسیار دشوار است. چون توانایی‌های بالایی دارند. بسیار باهوشند و مهارشان در یک بازی خیلی دشوار است. ولی می‌دانم چطور باید برابرشان بازی کرد. باید تمرکز 100درصدی داشته باشید، با هم‌تیمی‌ها در زمین بهترین ارتباط را برقرار کنید و مهمتر از همه اینکه به سمت مسی، امباپه و نیمار بروید و برابرشان روحیه تهاجمی داشته باشید. باید به آنها در زمین سخت گرفت و از برخورد فیزیکی نترسید.»

1800680

ماریپان ادامه داد: «بازی اخیر مارسی برابر پی‌اس‌جی را دیدید؟ برای موفقیت مقابل پی‌اس‌جی باید پرفشار و جنگنده بازی کرد. بازیکنان مارسی یک لحظه نیز مسی و نیمار را رها نکردند و در همه جای زمین جنگیدند و پیروز شدند. ما باید برابر پی‌اس‌جی این‌گونه بازی کنیم.»

دیدگاه‌ها